×

واژگونی موتورسیکلت جان راکب ۴۴ ساله را گرفت

  • کد نوشته: 28362
  • ۱۳۹۶-۱۱-۱۱
  • 151 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از مرگ یک راکب ۴۴ ساله در پی واژگونی موتورسیکلت در رودسر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،سرهنگ محمدرضا محمدی با اعلام این خبر گفت: در پی بر هم خوردن تعادل یک دستگاه موتورسیکلت در جاده سرولات شهرستان رودسر، راکب ۴۴ ساله موتورسیکلت به […]

    واژگونی موتورسیکلت جان راکب ۴۴ ساله را گرفت
  • رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از مرگ یک راکب ۴۴ ساله در پی واژگونی موتورسیکلت در رودسر خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،سرهنگ محمدرضا محمدی با اعلام این خبر گفت: در پی بر هم خوردن تعادل یک دستگاه موتورسیکلت در جاده سرولات شهرستان رودسر، راکب ۴۴ ساله موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم جان سپرد.

    این مقام انتظامی عدم توجه به جلو راکب موتورسیکلت را علت اصلی وقوع این حادثه یرشمرد و اضافه کرد:ازابتدای سال جاری عدم توجه به جلو یکی از عمده ترین علل وقوع تصادفات در گیلان بوده است.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با اشاره به اینکه برابر ماده ۱۸۰ آیین نامه راهنمایی و رانندگی، رانندگان موظفند در حین رانندگی توجه و تمرکز کامل به جلو داشته تا بتوانند در مواقع بروز خطر پیش بینی و زمان کافی جهت عکس العمل متاسب برای جلوگیری از تصادف داشته باشند، خاطرنشان کرد: اداره هایی که درخصوص خدمات دهی به شهروندان نقش دارند، درهنگام عملیات عمرانی باید با رعایت کامل قوانین از بروز حوادث تلخ جلوگیری کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=28362

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *