×

 واکنش احمد رمضانپور به انتشار یک مقاله؛ از اطلاق عنوان ۳ یار همیشگی به ربانی، رسایی و راستی تا تقبیح حمله بی محابا و دشمن شادکن به آنها

  • کد نوشته: 39472
  • ۱۳۹۷-۰۹-۱۲
  • 231 بازدید
  • ۰
  •   منتخب اول مردم رشت در انتخابات شورای شهر، با انتشار یادداشتی به مقاله ای که در حمایت از اصلاح طلبان شورا و با انتقاد از سه چهره اصلاح طلب دیگر یعنی هرمز ربانی، جمشید رسایی و اسحاق راستی نوشته شده بود واکنش نشان داد. گیل و دیلم– احمد رمضانپور نرگسی منتخب اول مردم رشت در […]

     واکنش احمد رمضانپور به انتشار یک مقاله؛ از اطلاق عنوان ۳ یار همیشگی به ربانی، رسایی و راستی تا تقبیح حمله بی محابا و دشمن شادکن به آنها
  •  

    منتخب اول مردم رشت در انتخابات شورای شهر، با انتشار یادداشتی به مقاله ای که در حمایت از اصلاح طلبان شورا و با انتقاد از سه چهره اصلاح طلب دیگر یعنی هرمز ربانی، جمشید رسایی و اسحاق راستی نوشته شده بود واکنش نشان داد.

    گیل و دیلم– احمد رمضانپور نرگسی منتخب اول مردم رشت در انتخابات شورای شهر، با انتشار یادداشتی به مقاله ای که در حمایت از اصلاح طلبان شورا و با انتقاد از سه چهره اصلاح طلب دیگر یعنی هرمز ربانی، جمشید رسایی و اسحاق راستی نوشته شده بود واکنش نشان داد.

    متن پیام ارسالی از سوی احمد رمضانپور نرگسی بدین شرح است:

    جناب آقای محمدپور

    با سلام و عرض ادب

    مقاله تلاش مثلث برمودا در راستای محوخواص واتحاد صصاصلاح طلبان را خواندم و بسیار متاسف شدم. چرا که احمد رمضانپور نرگسی در جای خود، اما مگر ما چند نفر مثل مهندس هرمز ربانی، مهندس جمشید رسائی و آقا اسحاق راستی داریم که این طور بی محابا و با ادبیاتی دشمن شادکن به آنها بتازیم!

    البته بنده سالیان زیادی است افتخار همراهی شما را دارم. از دوران نوجوانی شما در ستاد انتخابات سال ۷۶ و ۷۹ آقای سیدمحمدخاتمی تا ستادهای انتخابات دکترمعین، حاج آقای کروبی و در سال ۹۲ در ستاد انتخابات آقای دکتر عارف حضور داشته اید و در ایام انتخابات دوره پنجم شورای اسلامی شهر رشت نیز شاهد نگرانی هایتان درخصوص ردصلاحیتم تا ۷۲ ساعت مانده به برگزاری انتخابات بوده ام، لذا می دانم شما هم یکی از همان خیل جوانانی هستید که دغدغه جریان اصلاح طلبی را دارید.

    شما عضو حزب پرجمعیت و تاثیرگذار کارگزاران هستید و در عین حال بیش از یک سال از نزدیک با اعضای محترم شورای اسلامی شهر رشت همکاری دارید و در اکثر جلسات صحن علنی شورا و کمیسیونهای تخصصی حضوری فعال و تاثیرگذار داشته اید و به قول معروف ضرب و جمع معادلات و… خیلی از افراد را نسبت به هم سن و سالان خود و حتی خیلی از بزرگان بیرون شورا بیشتر مطلع هستید و بر مظلومیت تعداد اندک اعضای لیست امید در شورای شهر اشراف کامل داشته و این موضوع را لمس کرده اید و به عینه دیدید چه جفائی به هر ۳ نفر ما دربستن هیئت رئیسه سال اول و سال دوم شده بود. خاصه حذف هر سه نفر ما از حضور در راس کمیسیونهای سال دوم و عدم شایسته سالاری در این حوزه و بسیاری از موضوعات دیگر…

    بارها به من مراجعه می کردید و با دغدغه خاص خود درخواست داشتید که برای برون رفت از شرایط موجود اقدامی بکنید. به شخصه شاهد بودم که از حضور عضو چهارم لیست امید در شورای شهر چقدر خوشحال شده و به آینده امیدوار بودید.

    خلاصه به حق یا باطل ما توانستیم برای منافع شهر و خروج از بن بست ناشی از حضور در انزوایی که از سوی طیف مقابل برای ما ایجاد شده بود به هر شکل ممکن عبور کرده و با رایزنی ۳نفر از اعضای شورا را از جمع فراکسیون ۸ نفره جدا کنیم به جمع خود اضافه کنیم.

    دراین راه شما شاهد بودید چه فشارها وچه تهمت ها وچه تهدیدها از۲جریان مخالف حول ما ایراد شد و بعدها که مهندس عبدالهی را به عنوان شهردار منتخب انتخاب کردیم حملات سنگین و… ازجریان خودی آغاز شد که متاسفانه تا همین امشب هم ادامه دارد، لیکن صبر پیشه کرده و همه فشارها راتحمل کردیم.

    برادرمحمدرسول :

    اما همه این موارد دلیل نمی شود که جنابعالی۳ یار همشگی بنده و یاران اصلی اصلاح طلبی استان گیلان، آقایان راستی، ربانی و رسائی را زیر سوال ببرید!

    مگرما در شرایط کنونی در استان چند نفر مثل این عزیزان داریم که آنان را به ثمن بخس بفروشیم؟

    باکمال شرمندگی و ارادتی که به شما دارم اما این نوشته تان را در راه دلسوزی به جریان اصلاح طلبی نمی دانم.

    حقیر ازدوران ۱۷ سالگی و اولین زمان دستگیریم و مراحل بعدی تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی و ماهها حضور در مناطق جبهه های مناطق گرم وسرد، تا به دوران مجلس ششم و مشکلات سال ۸۴ تا سال ۹۲ هیچگاه به اندازه این چند ماه اخیر اذیت نشدم، اذیت نه ازسوی مخالفین بلکه اذیت ازسوی…

    بگذریم اگر بنا باشد دراین ماجرا کسی فنا بشود با آغوش باز پذیرا خواهم بود که آن شخص احمد رمضانپور باشد نه هرمز،جمشید واسحاق که اینان همواره افتخار من و جامعه من بوده و هستند.

    این موارد و موارد دیگر هرگز ارادتم را به این۳ عزیز کم نخواهد کرد و همچنان آنها را دوستان خود پنداشته و به وجودشان افتخارمی کنم.

    مخالفین جریان اصلاحات بدانند احمد رمضانپور بیدی نیست که با هر بادی بلرزد و دوستان خود را به دلیل یک اختلاف نظر سطحی و کوچک از دست نخواهد داد بلکه تا آنجا که در ذهن دارم دوست و دشمن اعتقاد دارند رمضانپور جان فدای دوستانش هست و من جان فدای اصلاح طلبان پیر و جوان اعم از دختر و پسر بوده و هستم.

    لذا از فرصت استفاده می کنم دست دوستی به سوی همه عزیزان اصلاح طلب و همه کسانی که دل درگرو عمران و آبادی و توسعه شهر رشت دارند، دراز میکنم.

    ازهمه بزرگان وجوانان اصلاح طلب درخواست می نمایم با توجه به اینکه کشور در شرایط سختی قرار دارد بر حفظ وحدت بکوشند.

    امروز نظام سلطه زیر همه وعده های خود از جمله برجام زده است، هم پیمانان ایران درحال جا خالی دادن هستند.

    انتخابات مجلس شورای اسلامی و متعاقب آن انتخابات ریاست جمهوری را پیش رو داریم.

    دوستان باید توجه داشته باشند کرسی های مجلس از دست برود تردید نکنید دولت نیز از دست خواهد رفت و احتمال ظهور دوباره دولتی همچون دولت سیاه ۸ سال احمدی نژاد وجود دارد.

    پیشنهاد می کنم برای نشان دادن وحدت هرچه بیشتر یک همایش بزرگ سراسری در اسرع وقت توسط شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب ترتیب داده تا آنهایی که با دلخوشی به حواشی اخیر گمان می کنند توانسته اند در صفوف اصلاح طلبان تفرقه افکنند این خیال خام رابه گور ببرند.

    احمد رمضانپور نرگسی
    ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
          

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=39472

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *