×

وداع با شهدای حادثه تروریستی تهران، فردا با حضور سران سه قوه برگزارمی شود

  • کد نوشته: 16645
  • ۱۳۹۶-۰۳-۱۸
  • 196 بازدید
  • ۰
  • عضو هیات رییسه مجلس گفت: مراسم وداع با شهدای حادثه تروریستی مجلس فردا با حضور سران سه قوه و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود. اکبر رنجبرزاده روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: این مراسم از ساعت ۱۰ صبح در مجلس شورای اسلامی آغاز می شود […]

    وداع با شهدای حادثه تروریستی تهران، فردا با حضور سران سه قوه برگزارمی شود
  • عضو هیات رییسه مجلس گفت: مراسم وداع با شهدای حادثه تروریستی مجلس فردا با حضور سران سه قوه و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

    اکبر رنجبرزاده روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: این مراسم از ساعت ۱۰ صبح در مجلس شورای اسلامی آغاز می شود و علی لاریجانی رئیس مجلس سخنران این مراسم است.
    وی افزود: پس از مراسم وداع با این شهدا در مجلس ، پیکر این شهدا، تشییع می شود و با آمبولانس به محل نماز جمعه انتقال می یابد.
    وی خاطرنشان کرد: تشییع پیکر مطهر این شهدا فردا پس از برگزاری نماز جمعه انجام می شود.

    ** وزرای کشور و اطلاعات، یکشنبه گزارش می دهند
    رنجبر زاده ادامه داد: مقرر شده است که وزرای کشور و اطلاعات یکشنبه هفته آینده در جلسه ای غیر علنی گزارشی در باره حادثه تروریستی روز گذشته مجلس به نمایندگان ارائه دهند.
    روز گذشته – چهارشنبه – در دو حمله تروریستی جداگانه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، ۱۷ تن شهید و ۴۶ تن مجروح شدند.
    به گفته منابع امنیتی، با هوشیاری ماموران پلیس حرم مطهر امام خمینی(ره)، یکی از مهاجمان انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر نیز خود را منفجر کرد. سه مهاجم به ساختمان مجلس نیز در جریان درگیری ها به هلاکت رسیدند.
    وزارت اطلاعات با افشای هویت و عکس ترویستها اعلام کرد: «تیم عملیاتی داعش که در عملیات تروریستی حرم مطهر و مجلس شورای اسلامی مشارکت داشتند ۵ نفر از عناصر تروریست سابقه دار وابسته به گروه های وهابی و تکفیری بودند که پس از جذب توسط گروهک تروریستی داعش، از کشور خارج شده و در جنایات این گروهک تروریستی در موصل و رقه مشارکت داشتند.»
    گروهک تروریستی داعش روز گذشته مسئولیت حمله به ساختمان مجلس و حرم امام(ره) را بر عهده گرفته بود.
    مراسم تشییع پیکر شهدای این حملات تروریستی فردا – جمعه – در تهران برگزار می شود.

    منبع:ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16645

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *