×

ورزشکار گیلانی دهمین مدال طلای پاورلیفتینگ جهان را کسب کرد

  • کد نوشته: 38906
  • ۱۳۹۷-۰۸-۲۷
  • 130 بازدید
  • ۰
  • «روحان احمدی» ورزشکار گیلانی دهمین مدال طلای مسابقات پاورلیفتینگ نابینایان و کم بینایان قهرمانی جهان را کسب کرد. به گزارش گیل و دیلم، سعید علیپور از درخشش ورزشکار گیلانی در مسابقات جهانی پاور لیفتینگ خبرداد و اظهار کرد: در مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه نابینایان و کم بینایان قهرمانی جهان که در کشور مصر برگزار […]

    ورزشکار گیلانی دهمین مدال طلای پاورلیفتینگ جهان را کسب کرد
  • «روحان احمدی» ورزشکار گیلانی دهمین مدال طلای مسابقات پاورلیفتینگ نابینایان و کم بینایان قهرمانی جهان را کسب کرد.

    به گزارش گیل و دیلم، سعید علیپور از درخشش ورزشکار گیلانی در مسابقات جهانی پاور لیفتینگ خبرداد و اظهار کرد: در مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه نابینایان و کم بینایان قهرمانی جهان که در کشور مصر برگزار شد، «روحان» احمدی ورزشکار باسابقه استان مقام قهرمانی جهان را کسب کرد. 

    مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان افزود: این ورزشکار شایسته گیلان در جریان این رقابت‌ها، در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت و در نهایت توانست عنوان قهرمانی و مدال طلای این وزن را به خود اختصاص دهد. 

    وی ادامه داد: روحان احمدی پیش از این نیز ۹ بار مقام قهرمانی رقابت‌های پارولیفتینگ نابینایان جهان را کسب کرده بود و با تصاحب مدال طلای این دوره از رقابت‌ها، تعداد مدال‌های طلای جهانی این ورزشکار به عدد ۱۰ رسید.

    علیپور افزود: این ورزشکار شایسته استان در جریان این مسابقات در رده پیشکسوتان نیز حضور یافت و توانست دو مدال طلای دیگر نیز کسب کند تا با دست پر از رقابت‌های جهانی بازگردد.

    مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: همچنین نظام دودل از گیلان که ریاست کمیته پاورلیفتینگ فدراسیون جهانی ورزش‌های نابینایان و کم بینایان را بر عهده دارد، در این مسابقات به عنوان سرپرست تیم ملی ایران و مسئول برگزاری مسابقات حضور یافته بود. 

    گفتنی است؛ سیزدهمین دوره مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه نابینایان و کم بینایان قهرمانی جهان با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از سراسر جهان در مصر برگزار شد که در نهایت تیم ملی ایران با کسب پنج مدال طلا و دو مدال برنز پس از اوکراین، روی سکوی نایب قهرمانی جهان قرار گرفت. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=38906

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *