×

ورود قرارگاه خاتم به پروژه رودخانه‌های رشت/افتتاح ۱۷۵ پروژه بااعتبار هزار و ۳۴۶ میلیارد تومان در هفته دولت

  • کد نوشته: 60186
  • ۱۳۹۹-۰۶-۰۱
  • 152 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان رشت با اشاره به افتتاح ۱۷۵ پروژه بااعتبار هزار و ۳۴۶ میلیارد تومان در هفته دولت گفت: ورود قرارگاه خاتم برای رفع مشکل دو رودخانه معروف رشت امیدواری فوق‌العاده‌ای را برای شهرستان رشت ایجاد کرده تا مشکل این دو رودخانه با توانمندی قرارگاه خاتم برطرف شود. به گزارش گیل و دیلم، علی فتح‌اللهی […]

    ورود قرارگاه خاتم به پروژه رودخانه‌های رشت/افتتاح ۱۷۵ پروژه بااعتبار هزار و ۳۴۶ میلیارد تومان در هفته دولت
  • فرماندار شهرستان رشت با اشاره به افتتاح ۱۷۵ پروژه بااعتبار هزار و ۳۴۶ میلیارد تومان در هفته دولت گفت: ورود قرارگاه خاتم برای رفع مشکل دو رودخانه معروف رشت امیدواری فوق‌العاده‌ای را برای شهرستان رشت ایجاد کرده تا مشکل این دو رودخانه با توانمندی قرارگاه خاتم برطرف شود.

    به گزارش گیل و دیلم، علی فتح‌اللهی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات فرمانداری رشت با اشاره به پروژه‌های قابل‌افتتاح و کلنگ زنی در هفته دولت، اظهار کرد: تعداد کل پروژه‌ها ۱۷۵ پروژه بااعتبار حدود هزار و ۳۴۶ میلیارد تومان در هفته دولت است.

    وی با بیان اینکه تعداد پروژه‌های بخش خصوصی ۵۴ پروژه بااعتبار حدود هزار و ۲۴۶ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود، افزود: تعداد پروژه‌های بخش دولتی ۱۲۱ پروژه بااعتبار هزینه شده حدود ۱۰۰ میلیارد تومان است.

    فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه مجموعه فرصت‌های شغلی با افتتاح پروژه‌های هفته دولت دو هزار و ۳۶۸ نفر که از این میزان هزار و  ۱۱ نفر شغل موقت و هزار ۳۵۸ نفر شغل دوم ایجاد می‌کند، تصریح شد: تمام تلاش دولت مسؤولین ارائه خدمات به  مردم  به بهترین شکل است و معتقدیم که بیان خدمات و اقدامات انجام شده موجب افزایش امید در جامعه می‌شود.

    فتح‌اللهی با بیان اینکه ۱۱۳ پروژه در فصل عمران و زیرساخت شهری و روستایی با هزینه‌کرد ۹۶ میلیارد تومان برنامه‌ریزی‌شده است، گفت: تعداد ۱۴ پروژه در بخش صنعت، معدن و تجارت با هزینه کرد هزار و ۷۳ میلیارد تومان شامل احداث و افتتاح شرکت‌های تولیدی شهر صنعتی شهرک صنعتی سپیدرود و مجتمع کارگاهی رشت است.

    وی با اشاره به اینکه ۱۴ پروژه در بخش فرهنگ و گردشگری با هزینه کرد ۱۱۲ میلیارد تومان در نظر گرفته‌شده است، بیان کرد: پروژه‌های فرهنگی و گردشگری شامل افتتاح طرح‌های بوم گردی، افتتاح کارگاه صنعتی صنایع‌دستی افتتاح واحدهای صنایع‌دستی کوچک است.

    فرماندار شهرستان رشت به برنامه‌ریزی برای تعداد ۱۱ پروژه در حوزه کشاورزی با هزینه‌کرد  ۴۴ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی  اجرای طرح تجهیز و نوسازی و افتتاح کارخانه برنج‌کوبی اشاره کرد.

    وی با بیان اینکه تعداد ۲۰ پروژه در بخش حمایتی با هزینه‌کرد ۶ میلیارد تومان برای احداث مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در نظر گرفته‌شده است گفت: مسئولین باید پاسخگویی را سرلوحه کار خود قرار دهند و عملکرد خود را به سمع و نظر مردم برسانند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=60186

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *