×

ورود وزنه برداران خارجی به گیلان

  • کد نوشته: 54053
  • ۱۳۹۸-۱۱-۱۲
  • 139 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: مقدمات برگزاری پنجمین دوره مسابقات وزنه برداری بین المللی فراهم شده و تاکنون ۴ تیم خارجی وارد گیلان شده اند. به گزارش گیل و دیلم ،مریم بخشی در گفت وگویی، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب با اشاره به آمادگی گیلان برای برگزاری مسابقات بین المللی وزنه برداری، اظهار کرد: مقدمات […]

    ورود وزنه برداران خارجی به گیلان
  • مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: مقدمات برگزاری پنجمین دوره مسابقات وزنه برداری بین المللی فراهم شده و تاکنون ۴ تیم خارجی وارد گیلان شده اند.

    به گزارش گیل و دیلم ،مریم بخشی در گفت وگویی، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب با اشاره به آمادگی گیلان برای برگزاری مسابقات بین المللی وزنه برداری، اظهار کرد: مقدمات برگزاری پنجمین دوره مسابقات وزنه برداری بین المللی جام فجر گرامیداشت جهان پهلوان نامجو به میزبانی گیلان فراهم شده و تاکنون چهار تیم خارجی وارد گیلان شده اند.

    مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور دو مدرس وزنه برداری از کشور چین نگرانی هایی بابت ویروس کرونا وجود دارد، چه تمهیداتی در این راستا اندیشیده شده؟ افزود: سلامتی این دو مدرس حین ورود به کشور در فرودگاه بررسی شده و نگرانی از این بابت وجود ندارد، علاوه بر این یک تیم پزشکی مجهز در هتل کادوس محل اسکان ورزشکاران خارجی مستقر است و روزانه سلامت ورزشکاران و مربیان و سرپرستان قبل از ورود به سالن مسابقات بررسی می شود.

    وی با بیان اینکه نمایندگان وزنه برداری کشورمان در قالب یک تیم هفت نفره در این مسابقات حضور دارند، ادامه داد: تا این لحظه ۷۳ ورزشکار و مربی خارجی جهت حضور در مسابقات اعلام آمادگی کرده اند که تعداد نهایی پس از مراسم قرعه کشی مشخص و اعلام می شود.

    بخشی، در خصوص اعلام آمادگی ۱۸ کشور برای حضور در مسابقات بین المللی وزنه برداری انتخابی المپیک، گفت: در حال حاضر کشور اوکراین در پی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی از حضور در مسابقات انصراف داد و همچنین کشور ترکمنستان به دلیل عدم آمادگی ورزشکاران انصراف خود را از حضور در مسابقات اعلام کرده است.

    بخشی ادامه داد: مراسم افتتاحیه این مسابقات ساعت ۱۶ فردا در محل سالن ۶۰۰۰ نفره شهدای رشت برگزار می شود و مراسم اختتامیه مسابقات هم با حضور سعید سلطانی، وزیر ورزش و جوانان خواهد بود.

    مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه تماشای مسابقات برای عموم مردم رایگان است، بیان کرد: از مردم ورزش دوست و قهرمان پرور گیلان برای تماشای پنجمین دوره مسابقات بین المللی وزنه برداری دعوت می کنیم.

    مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ۱۲ پروژه ورزشی به ارزش ۵۸ میلیارد تومان در استان گیلان به بهره برداری می رسد که تعدادی از این پروژه ها روز سه شنبه، ۱۵ بهمن ماه با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح می شوند.

    به گزارش گیل و دیلم، پنجمین دوره مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر گرامیداشت جهان پهلوان نامجو از ۱۳ تا ۱۵ بهمن با حضور ۱۶ کشور در سالن ۶۰۰۰ نفره شهدای رشت برگزار می شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=54053

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *