×

وزارت اطلاعات هویت عناصر تروریستی حوادث دیروز تهران را اعلام کرد

  • کد نوشته: 16650
  • ۱۳۹۶-۰۳-۱۸
  • 239 بازدید
  • ۰
  • وزارت اطلاعات در این اطلاعیه که ظهر پنجشنبه انتشار یافت، تروریستها را با اسامی ‘ابوجهاد’، ‘قیوم’، ‘فریدون’، ‘سریاس’ و ‘رامین’ معرفی کرده و گفته است بنا بر برخی ملاحظات اجتماعی، امنیتی از انتشار نام خانوادگی نامبردگان خودداری می کند. بر اساس این اطلاعیه، عناصر تروریستی مذکور وابسته به گروههای وهابی و تکفیری بودند که پس […]

    وزارت اطلاعات هویت عناصر تروریستی حوادث دیروز تهران را اعلام کرد
  • وزارت اطلاعات در این اطلاعیه که ظهر پنجشنبه انتشار یافت، تروریستها را با اسامی ‘ابوجهاد’، ‘قیوم’، ‘فریدون’، ‘سریاس’ و ‘رامین’ معرفی کرده و گفته است بنا بر برخی ملاحظات اجتماعی، امنیتی از انتشار نام خانوادگی نامبردگان خودداری می کند.
    بر اساس این اطلاعیه، عناصر تروریستی مذکور وابسته به گروههای وهابی و تکفیری بودند که پس از جذب توسط گروهک تروریستی داعش، از کشور خارج شده و در جنایات این گروهک تروریستی در موصل و رقه مشارکت داشتند.
    متن کامل اطلاعیه وزارت اطلاعات چنین است: ‘به اطلاع ملت شریف ایران می رساند؛ در پی رصدهای اطلاعاتی صورت گرفته هویت کامل عناصر تروریست تهران ( حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی ) و همچنین هسته های مرتبط شناسایی گردیدند.
    براین اساس ، تیم عملیاتی داعش که در عملیات تروریستی حرم مطهر و مجلس شورای اسلامی مشارکت داشتند ؛ ۵ نفر از عناصر تروریست سابقه دار وابسته به گروه های وهابی و تکفیری بودند  که  پس از جذب به گروهک تروریستی داعش، از کشور خارج گردیده و در جنایات این گروهک تروریستی در موصل و رقه مشارکت داشته اند.
    عناصر مذکور در اجرای عملیات تروریستی در مردادماه سال ۱۳۹۵، تحت فرماندهی ابوعایشه از فرماندهان رده بالای داعش وارد کشور شده و قصد اجرای عملیات های تروریستی در شهرهای مذهبی را داشتند که پس از انهدام کامل شبکه و ضربه به نفرات اصلی این کیس ازجمله هلاکت ابوعایشه؛ از کشور متواری گردیده بودند.
    بنابر برخی ملاحظات اجتماعی، امنیتی از انتشار نام خانوادگی نامبردگان خودداری گردید.’

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16650

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *