×

وزش باد و بارندگی پراکنده در گیلان طی روزهای پایانی هفته

  • کد نوشته: 24187
  • ۱۳۹۶-۰۸-۰۴
  • 149 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از وزش باد، کاهش دما و بارندگی پراکنده در استان طی روزهای پایانی هفته خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مازیار غلامی روز پنجشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جریانات جنوبی و در بعضی نقاط استان وزش باد گرم […]

    وزش باد و بارندگی پراکنده در گیلان طی روزهای پایانی هفته
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از وزش باد، کاهش دما و بارندگی پراکنده در استان طی روزهای پایانی هفته خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مازیار غلامی روز پنجشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جریانات جنوبی و در بعضی نقاط استان وزش باد گرم طی امروز است ولی از اواخر وقت، با نفوذ تدریجی سامانه ناپایدار از سمت غرب به منطقه، شرایط برای افزایش ابر، مه آلود بودن هوا، کاهش دما، بارندگی پراکنده و وزش باد تا اواخر وقت فردا (جمعه) فراهم می شود.

    وی ادامه داد: مجددا برای اوایل هفته آینده با شکل گیری جریانات جنوبی، روند افزایش دما و وزش باد گرم پیش بینی می شود.

    غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، در بعضی نقاط وزش باد جنوبی (گرم) ، طی عصر و شب افزایش ابر، در بعضی نقاط رگبار باران و وزش باد عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را کمی ابری تا نیمه ابری و مه آلود، کاهش دما، در بعضی نقاط ابری و بارندگی پراکنده، وزش باد، در ارتفاعات و دامنه های جنوبی کمی ابری تا نیمه ابری پیش بینی کرد.

    وی افزود: بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته با ۲۸ درجه مربوط به منجیل و کمینه دما با ۱۲ درجه مربوط به رشت (ایستگاه هواشناسی فرودگاه) بوده است.

    غلامی بیشینه دمای رشت طی شبانه روز گذشته را نیز ۲۳ درجه عنوان کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24187

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *