×

وزش باد و کاهش نسبی دما در گیلان از فردا

  • کد نوشته: 49812
  • ۱۳۹۸-۰۶-۱۱
  • 149 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از کاهش نسبی دما در استان و وزش باد (در پاره ای نقاط شدید) از فردا (سه شنبه) خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی ظهر دوشنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی کم و بیش ناپایدار در […]

    وزش باد و کاهش نسبی دما در گیلان از فردا
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از کاهش نسبی دما در استان و وزش باد (در پاره ای نقاط شدید) از فردا (سه شنبه) خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی ظهر دوشنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی کم و بیش ناپایدار در منطقه است که بر این اساس طی امروز بارندگی پراکنده و احتمال رعد و برق پیش بینی می شود.

    وی ادامه داد: از فردا با تقویت سامانه ناپایدار ، در بعضی ساعات بارندگی و وزش باد (پاره ای نقاط موقتی شدید) ، رعد و برق و کاهش نسبی دما تا چهارشنبه مورد انتظار است و پس از آن تا اوایل هفته آینده، بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست.

    غلامی آسمان امروز گیلان را کمی تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، بارندگی پراکنده، احتمال رعد و برق عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، کاهش نسبی دما، بعضی ساعات بارندگی و وزش باد(پاره ای نقاط موقتی شدید) ، رعد و برق، در دامنه های جنوبی کمی تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پیش بینی کرد.

    وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۲۶ درجه سلسیوس مربوط به بندرآستارا و کمینه دمای فردا در استان را با ۱۳ درجه مربوط به ماسوله، دیلمان و جیرنده ذکر کرد.

    غلامی بیشینه دمای رشت طی امروز را ۲۵ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را ۲۰ درجه عنوان کرد.

    وی در توضیح وضعیت دریا طی امروز گفت: ارتفاع موج بین ۱ / ۰ تا ۶ / ۰ متر، دمای آب دریا ۲۸ درجه سلسیوس و شرایط برای شنا اواخر وقت با احتیاط مناسب است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=49812

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *