×

وزش باد گرم و افزایش دما در گیلان

  • کد نوشته: 41458
  • ۱۳۹۷-۱۱-۰۳
  • 151 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از وزش باد جنوبی گاهی شدید و همچنین افزایش دما در استان از فردا (پنجشنبه) خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر چهارشنبه در گفت وگویی بیان داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده عبور موجی ضعیف طی امروز از منطقه است […]

    وزش باد گرم و افزایش دما در گیلان
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از وزش باد جنوبی گاهی شدید و همچنین افزایش دما در استان از فردا (پنجشنبه) خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر چهارشنبه در گفت وگویی بیان داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده عبور موجی ضعیف طی امروز از منطقه است بنابراین گاهی افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده و خفیف مورد انتظار است ولی از فردا با نفوذ توده هوای کم فشار و تقویت آن تا اوایل هفته آینده، شرایط برای وزش باد جنوبی بویژه ارتفاعات و دامنه ها گاهی شدید و همچنین روند افزایش دما فراهم می شود.
    وی ادامه داد: علاوه بر این طی این مدت برای پاره ای نواحی جلگه ای بویژه طی ساعات شب و صبح، پدیده مه و کاهش دید افقی پیش بینی می شود.
    غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا نیمه ابری، پاره ای نقاط افزایش ابر، احتمال بارش پراکنده، ارتفاعات و دامنه ها گاهی وزش باد جنوبی بویژه اواخر وقت عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را صاف تا قسمتی ابری، برخی مناطق جلگه ای مه، وزش باد جنوبی (بویژه در ارتفاعات و دامنه ها گاهی شدید) پیش بینی کرد.
    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را با ۱۴ درجه مربوط به بندرکیاشهر و کمینه دمای فردا در استان را با یک درجه مربوط به لاهیجان ذکر کرد.
    وی بیشینه دمای امروز رشت را ۱۳ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را نیز دو درجه عنوان کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=41458

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *