×

وزش باد گرم و افزایش دما در گیلان تا اواسط هفته آینده

  • کد نوشته: 28467
  • ۱۳۹۶-۱۱-۱۳
  • 147 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از وزش باد گرم و افزایش دما در استان تا اواسط هفته آینده خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز جمعه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی سامانه کم فشار و شکل گیری جریانات جنوبی در منطقه […]

    وزش باد گرم و افزایش دما در گیلان تا اواسط هفته آینده
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از وزش باد گرم و افزایش دما در استان تا اواسط هفته آینده خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز جمعه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی سامانه کم فشار و شکل گیری جریانات جنوبی در منطقه است که بر این اساس وزش باد جنوبی (بویژه در ارتفاعات و دامنه ها) و روند افزایش دما تا اواسط هفته آینده پیش بینی می شود.
    وی آسمان امروز گیلان را صاف تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد عنوان و برای فردا (شنبه) نیز آسمان استان را صاف تا نیمه ابری، مه آلود، گاهی افزایش ابر و وزش باد، بعضی نقاط یخبندان پیش بینی کرد.

    غلامی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با ۱۴ درجه مربوط به منجیل و کمینه دما را با ۲ درجه زیرصفر مربوط به جیرنده و ماسوله ذکر کرد.

    وی گفت: بیشینه و کمینه دمای ثبت شده در ایستگاه هواشناسی فرودگاه رشت نیز در شبانه روز گذشته به ترتیب ۱۰ و یک درجه بوده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=28467

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *