×

وضعیت تفکیک زباله از مبدا در رودسر رضایت‌بخش نیست

  • کد نوشته: 25608
  • ۱۳۹۶-۰۹-۰۵
  • 211 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان رودسر گفت: اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ در شهرستان رضایت‌بخش نیست. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، امیر جانبازی رودسری، به ضرورت اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ اشاره کرد و گفت:یکی از اولویت‌های مهم کاری در حوزه مدیریت پسماند اجرای صحیح و درست طرح تفکیک زباله از مبدأ است که […]

    وضعیت تفکیک زباله از مبدا در رودسر رضایت‌بخش نیست
  • فرماندار شهرستان رودسر گفت: اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ در شهرستان رضایت‌بخش نیست.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، امیر جانبازی رودسری، به ضرورت اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ اشاره کرد و گفت:یکی از اولویت‌های مهم کاری در حوزه مدیریت پسماند اجرای صحیح و درست طرح تفکیک زباله از مبدأ است که همه دستگاههای ذیربط باید به طور جدی این امر را پیگیری کنند.

    وی اضافه کرد:اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ در شهرستان رضایت‌بخش نیست و باید تلاش کنیم تا این طرح در همه شهرهای شهرستان به طور ۱۰۰ درصد اجرایی شود.

    جانبازی رودسری در ادامه به زباله‌های موجود در حاشیه جاده‌ها اشاره و تصریح کرد:همه مسئولین ذیربط چه در حوزه شهری و چه در حوزه روستایی درخصوص جلوگیری از انباشت زباله در حاشیه راهها و ساماندهی آنها کنترل و پیگیری های لازم را داشته باشند و در این خصوص هیچ گونه قصوری پذیرفته نمی‌شود.

    وی با بیان این مطلب که زباله های بیمارستانی از حساسیت خاصی برخوردار است ضمن قدردانی از زحمات مدیریت بهداشت شهرستان خواستار کنترل بیشتر در امر ساماندهی زباله های بیمارستانی شدند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25608

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *