×

وضعیت تنها بیمارستان رودسر مطلوب نیست

  • کد نوشته: 32119
  • ۱۳۹۷-۰۳-۰۵
  • 135 بازدید
  • ۰
  • سرپرست فرمانداری رودسر گفت: وضعیت تنها بیمارستان رودسر مطلوب ارزیابی نمیشود. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم،علی وارسته بهدانی از وضعیت تنها بیمارستان رودسر بصورت بخش به بخش در فرآیندی دو ساعته بازدید کرد. وی در این بازدید از نزدیک با بیماران،پرستاران،پزشکان و کارکنان بیمارستان به گفتگو پرداخت و میزان رضایتمندی این افراد را […]

    وضعیت تنها بیمارستان رودسر مطلوب نیست
  • سرپرست فرمانداری رودسر گفت: وضعیت تنها بیمارستان رودسر مطلوب ارزیابی نمیشود.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم،علی وارسته بهدانی از وضعیت تنها بیمارستان رودسر بصورت بخش به بخش در فرآیندی دو ساعته بازدید کرد.

    وی در این بازدید از نزدیک با بیماران،پرستاران،پزشکان و کارکنان بیمارستان به گفتگو پرداخت و میزان رضایتمندی این افراد را مورد ارزیابی قرار داد.

    وارسته خاطر نشان کرد: وضعیت تنها بیمارستان رودسر مطلوب ارزیابی نمیشود و از دانشگاه علوم پزشکی انتطار می‌رود توجه ویژه ای به این بیمارستان با توجه به گستردگی مناطق شهری و روستایی در شهرستان رودسر داشته باشد . 

    وی تصریح کرد: بخش های اورژانس،داخلی و کودکان نیاز به تهیه دستگاهها و تجهیزات بروزتری است که این مسئله همت شهرستانی و استانی را میطلبد. 

    وی با اعلام این خبر افزود: در طول این ۴ماه با سرمایه گذاران و خیرین بسیاری به گفتگو و نشستهای مختلف پرداختیم و یک خیر متقاضی احداث بیمارستان فوق تخصصی در رودسر است و این روند در حال طی مسیر اداری است که نوید خوبی برای مردم شهرستان رودسر است. 

    *چهره نامناسب بیمارستان شهید انصاری با سازه‌های قدیمی‌اش

    وی با تاکید بر اینکه با وجود قدیمی بودن بیمارستان شهید انصاری و سازه های قدیمی اش متاسفانه ظاهر نامناسبی را شاهد هستیم،افزود: با یاری مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و تعیین اعتباری جهت تغییر چهره ظاهری بیمارستان می توان این اوضاع را مدیریت کرد.

    وارسته همچنین از کمبود نیروهای کادر و خدماتی در این بیمارستان انتقاد کرد و افزود: بیمارستانی با چنین حجم و وسعتی با دارا بودن تمام بخش های درمانی مگر میشود همچنان از کمبود نیروهای کادری و خدماتی رنج ببرد و همین مسئله باعث ایجاد مشکلات عدیده ای از جمله عدم نظافت درست محیط و بخشهای مختلف و عدم رسیدگی درست به بیماران به جهت نبود نیرو باشد ؟ ! 

    سرپرست فرمانداری رودسر در پایان جهت پیگیری مشکلات بیمارستان با معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ارتباط حاصل نمود و خواستار پیگیری مجدانه وضعیت بیمارستان در بازه زمانی مشخص و در اسرع وقت شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=32119

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *