×

وقوع دو آتش شوزی شدید و مصدومیت ۵ آتش نشان در رشت

  • کد نوشته: 58103
  • ۱۳۹۹-۰۳-۲۶
  • 154 بازدید
  • ۰
  • آتش سوزی شدید در شهرک شهید بهشتی رشت موجب حادثه برای شهروندان شد. به گزارش گیل و دیلم ، حادثه آتش سوزی در انبار سوپر مارکت در ساعت ۱۶:۳۵ دقیقه امروز ۲۵ خرداد ۹۹ به مرکز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد‌. شهرام مومنی سرپرست سازمان آتش‌نشانی رشت از اعزام ۴۱ آتش نشان و افسر […]

    وقوع دو آتش شوزی شدید و مصدومیت ۵ آتش نشان در رشت
  • آتش سوزی شدید در شهرک شهید بهشتی رشت موجب حادثه برای شهروندان شد.

    به گزارش گیل و دیلم ، حادثه آتش سوزی در انبار سوپر مارکت در ساعت ۱۶:۳۵ دقیقه امروز ۲۵ خرداد ۹۹ به مرکز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد‌.

    شهرام مومنی سرپرست سازمان آتش‌نشانی رشت از اعزام ۴۱ آتش نشان و افسر ارشد بهمراه ۱۷ دستگاه خودروی اطفایی، آبرسان، خودرو پشتیبان دستگاه تنفسی و نردبان به محل حادثه واقع در شهرک شهید بهشتی گلستان ۱۴ خبر داد.

    وی با بیان اینکه آتش در طبقه اول ساختمان ۵ طبقه رخ داد، افزود: دود گرفتگی شدید ساختمان تجاری، تیم های نجات را به واحد های مختلف کشاند که در نهایت ۱۷ شهروند از میان دود و آتش به مکان امن انتقال یافتند.

    وی ضمن تاکید بر اینکه یکی از شهروندان دچار سوختگی شده بود ادامه داد: سه آتش نشان بعلت شکستگی سر و دود گرفتگی دچار حادثه شدند که همگی توسط تیم اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی انتقال یافتند.

    مومنی با اشاره به تلاش تیم اطفایی در مهار آتش و پیشگیری از گسترش آن، افزود: علت این آتش سوزی در دست بررسی است و آتش به واحد های ساختمانی دیگر سرایتی نداشت.

    همین گزارش حاکی است: نجات یافتگان؛ یک تن از داخل آسانسور، ۸ تن بوسیله نردبان هیدرولیک و ۸ تن به همت تیم نجات و بوسیله دستگاه های تنفسی به مکان امن انتقال یافتند که برخی از آسیب دیدگان(دود گرفتگی) توسط تیم های اورژانس حاضر در محل بطور سرپایی مداوا شدند.

    گفتنی است: مومنی سرپرست سازمان آتش‌نشانی در پایان از حضور تیم های اورژانس، نیروهای انتظامی و راهور، اداره برق و گاز که در این حادثه همکاری و پشتیبانی ویژه ای با آتش نشانان داشته اند سپاسگزاری کرد.

    همچنین در حادثه ای دیگر ساختمانی در خیابان ۱۵۷ گلسار رشت دچار حریق شد که با تلاش آتش نشانان مهار شد.

    به گزارش گیل و دیلم، در جریان آتش سوزی های عصر امروز ۵ آتش نشان دچار مصدومیت شدند که هم اکنون در بیمارستان های سطح شهر رشت بستری هستند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=58103

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *