×

پانزده کشته و مجروح در یک تیراندازی مرگبار در کرمان

  • کد نوشته: 8237
  • ۱۳۹۵-۱۰-۰۲
  • 79 بازدید
  • ۰
  • خبرگزاری‌ها از کشته شدن دست‌کم ۱۰ نفر از اعضای یک خانواده در روستای “جهان‌آباد” شهرستان “فهرج” در استان کرمان در یک اختلاف خانوادگی خبر می‌دهند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از “میزان” (متعلق به قوه قضاییه) در این تیراندازی مرگ‌بار که عصر پنج‌شنبه (۲ دی-۲۲ دسامبر) اتفاق افتاد، پسر جوان بعد […]

    پانزده کشته و مجروح در یک تیراندازی مرگبار در کرمان
  • خبرگزاری‌ها از کشته شدن دست‌کم ۱۰ نفر از اعضای یک خانواده در روستای “جهان‌آباد” شهرستان “فهرج” در استان کرمان در یک اختلاف خانوادگی خبر می‌دهند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از “میزان” (متعلق به قوه قضاییه) در این تیراندازی مرگ‌بار که عصر پنج‌شنبه (۲ دی-۲۲ دسامبر) اتفاق افتاد، پسر جوان بعد از پاسخ منفی دختر مورد علاقه‌اش به پیشنهاد ازدواج او، به خانه‌ وی در روستای “جهان‌آباد” رفت و دختر و ۱۴ عضو خانواده‌ی او را به رگبار بست.

    این در حالی است که خلیل همایی راد “مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان”، در گفتگو با خبرگزاری دولتی “ایرنا”، ضارب را «داماد خانواده‌» معرفی کرده و گفته «او بعد از بروز اختلافات خانوادگی با خانواده همسرش به منزل وی رفته و اعضای این خانواده را به رگبار بسته است».

    این مقام دولتی اضافه کرده که «قاتل هم‌اکنون فراری است و ماموران انتظامی درصدد دستگیر کردن او هستند».

    بر اساس هر دو گزارش، در اثر این تیراندازی، ۱۰ نفر شامل دختر جوان در محل جان باختند و ۵ نفر نیز به شدت مجروح و به بیمارستان “پاستور” شهرستان بم منتقل شدند.

    به گفته‌ی علی صدیقی رییس این بیمارستان، سه نفر از مجروحان تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند که حال دو نفر از آن‌ها وخیم است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=8237

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *