×

علی صوفی، وزیر تعاون دولت خاتمی:
پاکدستی آقای پزشکیان برگ برنده‌ی او در مناظرات است

  • کد نوشته: 102994
  • ۱۴۰۳-۰۳-۲۱
  • 17 بازدید
  • ۰
  • وزیر دولت اصلاحات با اشاره به اعلام نامزد‌های تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان، به اصلاحات نیوز گفت: تایید صلاحیت یکی از گزینه‌های جبهه اصلاحات یعنی آقای پزشکیان هم غیرمنتظره بود. بالاخره آقای خاتمی هم عنوان کرده بود شرط حضور ما در انتخابات، حضور کاندیدای جبهه اصلاحات است؛ خب این اتفاق افتاد و تصمیم عاقلانه‌ای هم است برای اینکه همه مشارکت کنند و انتخابات کمی معنا پیدا کند و از آن بی معنایی و مهندسی خارج شود.....
    پاکدستی آقای پزشکیان برگ برنده‌ی او در مناظرات است
  • به گزارش گیل و دیلم ،علی صوفی وزیر تعاون دولت خاتمی در گفتگو با اصلاحات نیوز با اشاره به اعلام نامزد‌های تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان، گفت: در جناح اصولگرا، مرز بندی و صف‌بندی ها جدی است و آنها هیچ وقت نتوانستند به اجماع برسند، فعلا هم در حال رقابت باهم هستند.

    وی ادامه داد: حذف آقای لاریجانی غیرمنتظره بود، چون به نظر نمی‌آمد آقای لاریجانی بدون تضمین کافی برای تایید صلاحیت به میدان آمده باشد و به قول معروف ریسک کرده باشد. رد صلاحیت او عجیب بود.

    صوفی با بیان اینکه رد صلاحیت اصلاح‌طلبان غیرمنتظره نبود، گفت: تایید صلاحیت یکی از گزینه‌های جبهه اصلاحات یعنی آقای پزشکیان هم غیرمنتظره بود. بالاخره آقای خاتمی هم عنوان کرده بود شرط حضور ما در انتخابات، حضور کاندیدای جبهه اصلاحات است؛ خب این اتفاق افتاد و تصمیم عاقلانه‌ای هم است برای اینکه همه مشارکت کنند و انتخابات کمی معنا پیدا کند و از آن بی معنایی و مهندسی خارج شود.

    وی ادامه داد: حتی همین آقای حقانیان که از بیت هستند هم درباره ۱۴۰۰ و انتخابات اعلام کردند این که دیگر انتخابات نیست. تایید آقای پزشکیان و حضورش در این جمع یک امیدی است برای اینکه انتخابات گرم شود و شاید هم دو قطبی شود. رقابت اصلی هم ممکن است میان قالیباف_پزشکیان باشد و یک مقدار مردم به صحنه بیایند. البته مشارکتی مانند ۹۲ یا ۹۶ را دیگر نمی توان به هیچ عنوان انتظار داشت.

    این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه آرا خاکستری هم باید به میدان بیاید تا در نتیجه شاهد تغییر باشیم، گفت: هنوز محل تردید است نظر آرا خاکستری با حرف آقای خاتمی و پزشکیان تغییر کند، اما اگر این اتفاق رخ دهد، شاهد تغییر نتیجه خواهیم بود و کشور به سمت حل بحران‌های کشور برود و شاهد مدیریت و دولت کارآمد باشیم.

    صوفی با اشاره به پاکدستی آقای پزشکیان گفت: قطعا این اتفاق می‌تواند برگ برنده پزشکیان در مناظرات باشد. جامعه به شدت روی این موضوع حساس است و آقای پزشکیان قطعا در ستاد خود افرادی را به کار می‌گیرد که تجربه بالایی دارند و دست او را برای مناظرات پر کنند. البته ایشان شخصیت اخلاقی هستند و اینگونه نیست که یکدفعه به فردی هجوم بیاورد و پته او را روی آب بریزد .اما از سوی دیگر چون در مجلس حضور دارد و با دولت آشنایی دارد، می‌تواند از اطلاعاتش به خوبی استفاده کند.

    صوفی با تاکید بر تسلط پزشکیان روی مسائل گفت :او کاملا فردی صریح‌اللهجه است. ضمن اینکه وجه قومی هم دارد و ترک‌ها جمعیت زیادی در کشور دارند و شاید بتوان از این ویژگی استفاده کرد

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=102994

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *