×

پایان مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال پیشکسوتان گیلان

  • کد نوشته: 16829
  • ۱۳۹۶-۰۳-۲۴
  • 149 بازدید
  • ۰
  • روابط عمومی سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت گفت: مرحله مقدماتی نخستین دوره مسابقات فوتبال پیشکسوتان گیلان ( جام رمضان ) پایان یافت. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت ؛مرحله مقدماتی نخستین دوره مسابقات فوتبال پیشکسوتان گیلان ( جام رمضان […]

    پایان مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال پیشکسوتان گیلان
  • روابط عمومی سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت گفت: مرحله مقدماتی نخستین دوره مسابقات فوتبال پیشکسوتان گیلان ( جام رمضان ) پایان یافت.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت ؛مرحله مقدماتی نخستین دوره مسابقات فوتبال پیشکسوتان گیلان ( جام رمضان ) پایان یافت.

    در شب پایانی مرحله مقدماتی نخستین دوره مسابقات پیشکسوتان استان ( جام رمضان ) دو بازی برگزار شد.

    در بازی اول منتخب لاهیجان ۴ بر صفر تیم یاران نادرخسروی را شکست داد و در بازی دو تیم سپیدرود رشت و شهرداری رشت به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.

    در دیدار نیمه نهایی این دوره از مسابقات دو تیم «شهرداری رشت » و «منتخب کلاچای»در شب دوشنبه ۲۹ خرداد راس ساعت ۲۲ با هم دیدار می کنند و در شب سه شنبه ۳۰ خرداد راس ساعت ۲۲ «سپیدرود رشت» به مصاف «منتخب لاهیجان» می رود.

    چهارشنبه ۳۱ خرداد تیم ها استراحت دارند و پنجشنبه ۱تیرماه ساعت ۲۲ بازی رده بندی برگزار می شود و جمعه ۲ تیرماه ساعت ۲۲ طی مراسمی باحضور پیشکسوتان و مسئولان و علاقه مندان به فوتبال، بازی نهایی برگزارمی شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16829

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *