×

پایش بازارهای محلی سیاهکل در فصل شکار پرندگان

  • کد نوشته: 38849
  • ۱۳۹۷-۰۸-۲۶
  • 211 بازدید
  • ۰
  • رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل گفت:  با توجه به شروع فصل شکار،بازارهای محلی سیاهکل و دیلمان مورد پایش قرار گرفت. به گزارش گیل و دیلم، جواهردشتی گفت: با توجه به شروع صدور پروانه شکار از سوی ادارات حفاظت محیط زیست و ممنوعیت شکار برخی پرندگان و احتمال شکار و فروش آن در بازارهای محلی، […]

    پایش بازارهای محلی سیاهکل در فصل شکار پرندگان
  • رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل گفت:  با توجه به شروع فصل شکار،بازارهای محلی سیاهکل و دیلمان مورد پایش قرار گرفت.

    به گزارش گیل و دیلم، جواهردشتی گفت: با توجه به شروع صدور پروانه شکار از سوی ادارات حفاظت محیط زیست و ممنوعیت شکار برخی پرندگان و احتمال شکار و فروش آن در بازارهای محلی، یگان حفاظت و کارشناسان این اداره با حضور در بازارهای محلی سیاهکل و دیلمان نسبت به کنترل بازارها اقدام کردند.

    وی افزود: هدف از این اقدام جلوگیری از تخلفات شکار بوده و در صورت مشاهده با متخلفین برخورد قضایی خواهد شد.

    جواهردشتی به کلیه افرادی که با اخذ پروانه شکار مبادرت به شکار می کنند،خاطرنشان کرد: به توصیه های مکتوب و موارد اشاره شده این اداره دقت کنند و بر خلاف محدودیت های اعلام شده سازمان محیط زیست مرتکب تخلفی نکنند.

    رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل تصریح کرد: همچنین به کلیه افرادی که بدون اخذ پروانه مبادرت به شکار می کنند، هشدار داد تا نسبت به اخذ پروانه و شکار قانونی اقدام کنند.

    وی اظهار کرد: مامورین یگان حفاظت و کارشناسان بطور شبانه روزی در تمام عرصه‌های طبیعی حوزه شهرستان حضور مستمر دارند.

    منبع: ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=38849

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *