×

پرداخت تسهیلات به صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا در املش

  • کد نوشته: 62512
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۷
  • 167 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری گیلان از پرداخت ۲۲۶ میلیارد ریال تسهیلات به صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا در شهرستان املش خبر داد. به گزارش گیل و دیلم، یونس رنجکش، مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری گیلان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان املش با اشاره به اینکه۲۲۶ میلیارد ریال تسهیلات به صاحبان مشاغل آسیب […]

    پرداخت تسهیلات به صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا در املش
  • مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری گیلان از پرداخت ۲۲۶ میلیارد ریال تسهیلات به صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا در شهرستان املش خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم، یونس رنجکش، مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری گیلان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان املش با اشاره به اینکه۲۲۶ میلیارد ریال تسهیلات به صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا در شهرستان املش پرداخت می‌شود، گفت:این میزان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی تامین و بخش اعظمی از آن جذب و پرداخت شده است .

    او با بیان اینکه ایجاد ۵۷۲ فرصت شغلی در سال جاری برای شهرستان املش تعریف شده بود که تاکنون ۵۰ درصد آن تحقق یافته است، افزود: شهرستان املش به لحاظ تولید محصولات کشاورزی و در زمینه‌های فرهنگی، گردشگری و آثار تاریخی ظرفیت بسیار بالایی دارد و می‌توان از این ظرفیت‌ها برای اشتغال بیشتر جوانان شهرستان استفاده کرد.

    مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری گیلان با بیان اینکه شهرستان املش آب بندان‌های زیادی دارد ، تصریح کرد: تمامی آب بندان‌ها در گیلان شناسنامه دارند و این آمادگی وجود دارد با حفظ اولویت تامین آب زراعی، برای تولید آبزی پروری در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=62512

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *