×

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی :
پرداخت مبلغ خرید تضمینی برنج هیچ دردی از کشاورز دوا نمی‌کند

  • کد نوشته: 107407
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۸
  • 2 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تعریف بسته‌ های حمایتی برای کشاورزان گفت: خرید تضمینی برنج پاسخگو نیست....
    پرداخت مبلغ خرید تضمینی برنج هیچ دردی از کشاورز دوا نمی‌کند
  • به گزارش گیل و دیلم ، سید کریم معصومی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به کشاورزی بودن استان گیلان اظهار کرد: برنج و چای دو محصول استراتژیک گیلان است که بخش قابل توجهی از درآمد مردم این استان وابسته به این دو محصول است.

    نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خرید تضمینی برنج پاسخگوی نیازهای شالیکاران نیست، گفت: دولت در پرداخت مطالبات چایکاران مانده است و حالا چطور می‌تواند اعتبار خرید تضمینی برنج را تأمین می‌کند!

    معصومی با اشاره به چالش‌های اعتباری و مالی دولت بیان کرد: پرداخت مبلغ خرید تضمینی برنج پس از ۸ ماه به کشاورز هیچ دردی از این قشر زحمت کش دوا نمی‌کند.

    وی با تاکید بر لزوم حل مشکل برنج شمال کشور افزود: به شرط حل مشکل برنج به وزیر جهاد کشاورزی رأی اعتماد دادیم و با پیگیری‌های مجلس و دولت مشکلات کشاورزان رفع می‌شود.

    نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واردات برنج باید کنترل شده صورت گیرد، گفت: کشور به واردات نیاز دارد اما این کار باید با کنترل و نظارت انجام شود تا کشاورز آسیب نبیند.

    معصومی با تاکید بر لزوم تعریف بسته‌های حمایتی برای کشاورزان اضافه کرد: بسته‌های حمایتی برای کشاورزان در نظر گرفته شود تا هزینه‌های تمام شده محصول کاهش پیدا کند.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=107407

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *