×

پروفسور کرمی: مسئولی که توانایی انجام کار ندارد صندلی را برای جوانان خالی کند

  • کد نوشته: 28778
  • ۱۳۹۶-۱۱-۲۰
  • 141 بازدید
  • ۰
  • پروفسور کرمی گفت: مسئولی که توانایی انجام کار را ندارد از مردم عذرخواهی کرده و صندلی را برای جوانان خالی کنند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، پروفسور علی کرمی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: برخی از مشکلاتی که در جامعه امروز وجود دارد به خاطر شعارزدگی […]

    پروفسور کرمی: مسئولی که توانایی انجام کار ندارد صندلی را برای جوانان خالی کند
  • پروفسور کرمی گفت: مسئولی که توانایی انجام کار را ندارد از مردم عذرخواهی کرده و صندلی را برای جوانان خالی کنند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، پروفسور علی کرمی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: برخی از مشکلاتی که در جامعه امروز وجود دارد به خاطر شعارزدگی و عدم توجه به محتوای شعارها و ارزش‌ها است که صرفاً برخی موارد بدون دقت در جامعه مطرح می‌شود.

    وی با بیان اینکه مردم ایران انقلاب اسلامی را برپا کردند تا تبعیض و فساد از بین برود و ارزش‌ها در کشور حاکم شود افزود: مسئولی که توانایی انجام کار را ندارد از مردم عذرخواهی کرده و صندلی را برای جوانان خالی کنند.

    رئیس بنیاد سبک زندگی ایرانی اسلامی مطالبه گری را یکی از وظایف همه اقشار ملت دانست و افزود: مطالبه گری باید به روش درست انجام شود و نباید روشی اتخاذ گردد که دشمن از آن اعتراضات به‌حق به نفع خود بهره‌برداری کند.

    کرمی بزرگ‌ترین تهدید انقلاب اسلامی را جنگ نرم دشمن دانست و بیان کرد: شورای انقلاب فرهنگی بزرگ‌ترین مرجع فرهنگی کشور است که باید در زمینه‌های مختلف فرهنگی و سبک زندگی اسلامی برنامه‌ریزی کند ولی برخی از اعضای این شورا در جلسات چرت می‌زنند و به انفعال فرهنگی تبدیل‌شده‌اند.

    متخصص بیوتکنولوژی پزشکی با بیان اینکه هیچ‌کس حریف انقلاب اسلامی نمی‌شود و این انقلاب به ظهور حضرت حجت ختم خواهد شد گفت: ملت ایران قانون حقوق شهروندی را مطالعه کنند، ملتی که از حقوق شهروندی خود آگاه نباشد ظلم می‌بیند باید به قوانینی که برای ما در نظر گرفته می‌شود توجه کرد و تا در صورت وجود اشکال و ایراد اعتراض دقیق و به‌حق کرد/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=28778

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *