×

پرونده سنگین ۲ خواننده پاپ و رپر در دادگاه تهران / یک دختر و یک پسر جوان شاکی این دو پرونده هستند

  • کد نوشته: 10871
  • ۱۳۹۵-۱۱-۱۹
  • 155 بازدید
  • ۰
  • ۲ خواننده جوان در ۲ پرونده جداگانه مرتکب جرایم سنگینی شدند تا پایشان به آگاهی و دادگاه کشیده شود. نخستین نفر یک خواننده پاپ است که نقشه شومی برای یکی از طرفدارانش کشید و دومین نفر که خواننده‌ای زیرزمینی است در نزاعی خیابانی راننده‌ای را با چاقو مجروح کرد و او را تا یک قدمی […]

    پرونده سنگین ۲ خواننده پاپ و رپر در دادگاه تهران / یک دختر و یک پسر جوان شاکی این دو پرونده هستند
  • ۲ خواننده جوان در ۲ پرونده جداگانه مرتکب جرایم سنگینی شدند تا پایشان به آگاهی و دادگاه کشیده شود.
    نخستین نفر یک خواننده پاپ است که نقشه شومی برای یکی از طرفدارانش کشید و دومین نفر که خواننده‌ای زیرزمینی است در نزاعی خیابانی راننده‌ای را با چاقو مجروح کرد و او را تا یک قدمی مرگ پیش برد.نخستین پرونده مربوط به خواننده‌ای جوان است که چندی قبل با اغفال یکی از طرفدارانش که دختری جوان بود، وی را قربانی نقشه شومش کرد. شاکی که دختری ۲۴ساله است مدتی قبل به پلیس آگاهی رفت و گفت: من از طرفداران خواننده‌ای به نام… بودم. همه آهنگ‌هایش را حفظ بودم و اتاقم پر بود از عکس‌های او. خیلی دوست داشتم برای یک‌بار هم که شده خواننده مورد علاقه‌ام را ببینم تا اینکه یک روز در نزدیکی خانه‌مان او را سوار یک خودروی لوکس دیدم و برایش دست تکان دادم.
    وقتی فهمید که از طرفدارانش هستم، توقف کرد و من جلو رفتم و با او صحبت کردم. خواننده جوان وقتی ابراز احساساتم را دید از من دعوت کرد سوار ماشینش شوم. چند دقیقه در خیابان‌ها پرسه می‌زدیم تا اینکه او از من دعوت کرد تا به خانه پدرش‌ برویم تا مرا به پدر و مادرش معرفی کند. شاکی ادامه داد: من هم قبول کردم اما وقتی وارد خانه شدیم هیچ‌کس در آنجا نبود. همان موقع به جوان خواننده شک کردم. می‌خواستم از آنجا بیرون بیایم اما او در را بست و مانع شد. او به زور مرا مورد شکنجه قرار داد و پس از آن رهایم کرد.
    در پی شکایت دختر جوان، این خواننده دستگیر و در بازرسی خانه‌اش معلوم شد که او با دختران زیادی رابطه دارد و ممکن است آنها را نیز اغفال کرده باشد. با این حال وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، اتهامش را انکار کرد و گفت: رابطه‌ام با دختران جوان به‌خاطر موقعیت شغلی‌ام است اما من هیچ جرمی مرتکب نشده‌ام. وی ادامه داد: دختر جوان یکی از طرفدارانم بود و سعی می‌کرد توجه مرا جلب کند اما وقتی فهمید من به او علاقه‌ای ندارم از من شکایت کرد تا مرا به دردسر بیندازد.
    او می‌خواهد با این کار از من باج‌ گیری کند.اظهارات متهم در حالی بیان می‌شد که گزارش پزشکی قانونی گفته‌های شاکی را تأیید می‌کرد. با وجود این وقتی متهم در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد، باز هم خودش را بی‌گناه معرفی کرد و گفت که شاکی با میل خودش به خانه او رفته است. با این حال با پایان جلسه محاکمه هیأت قضایی وارد شور شدند و متهم را به ۹۹ضربه شلاق، ۲سال تبعید و ۵سال محرومیت از فعالیت‌های فرهنگی محکوم کردند.

    *در یک قدمی مرگ

    دومین پرونده اما به نزاعی خیابانی مربوط می‌شود که از صدای بوق یک خودرو شروع شد. وقتی راننده پرایدی حوالی ساعت ۲۲ شب دستش را روی بوق گذاشت تا با ۳ رهگذر برخورد نکند، نمی‌دانست همین مسئله به درگیری خونین ختم می‌شود. یکی از رهگذران، ‌خواننده‌ای زیرزمینی بود که همراه دوستانش با ۳ سرنشین پراید بر سر صدای بوق درگیر شد. در این درگیری جوان ۲۵ساله‌ای که از سرنشینان پراید بود بر اثر اصابت ضربه چاقو به پایش مجروح شد. او به بیمارستان منتقل شد و به گفته پزشکان اگر چاقو کمی آن‌طرف‌تر و به سفید ران او برخورد می‌کرد، باعث مرگ وی می‌شد.
    این پسر جوان پس از بهبود با حضور در کلانتری به طرح شکایت از ضارب و همدستانش پرداخت و گفت: آن شب سوار پراید یکی از دوستانم بودیم که در یکی از خیابان‌ها وقتی دوستم ۳جوان را دید که در حاشیه خیابان در حال حرکت بودند، دستش را روی بوق گذاشت تا آنها کنارتر بروند. ۳جوان رهگذر شروع به فحاشی کردند و همین موضوع باعث شد که دوستم توقف کند. همه ما از ماشین پیاده و با آنها درگیر شدیم که در این هنگام یکی از آنها با چاقو به پایم ضربه زد و من از حال رفتم.

    *دستگیری در قرار صوری

    با این شکایت پرونده پیش روی قاضی سعید احمدبیگی، بازپرس شعبه پانزدهم دادسرای ناحیه ۵ تهران قرار گرفت و وی دستور بازداشت متهمان را صادر کرد. کارآگاهان در تحقیقات میدانی پی بردند که ضارب خواننده‌ای زیرزمینی و رپر است. مأموران با دستگیری ۲ همدست وی از آنها خواستند با متهم اصلی به بهانه برگزاری مراسم قرار بگذارند.
    به این ترتیب رپر جوان وقتی در محل قرار حاضر شد در محاصره پلیس گرفتار شد. او با دیدن پلیس بلافاصله دنده عقب گرفت تا فرار کند و خلاف جهت خیابان شروع به حرکت کرد. حتی زمانی که توسط مأموران متوقف شد، قصد داشت با استفاده از گاز اشک‌آور فرار کند اما موفق نشد.
    این خواننده ۲۲ساله پس از دستگیری به دادسرا منتقل شد و به قاضی پرونده گفت: شب حادثه خودروی پراید سرعت زیادی داشت و صدای بوق ممتد آن باعث وحشت من و دوستانم شد. یکی از دوستانم به آنها فحش داد و همین باعث وقوع این حادثه شد.
    متهم و همدستانش با قرار قانونی در اختیار مأموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند و تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=10871

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *