×

دبیرکل فدراسیون فوتبال ؛
پرونده فساد در فوتبال در مرحله بازپرسی است

  • کد نوشته: 102753
  • ۱۴۰۳-۰۳-۱۳
  • 16 بازدید
  • ۰
  • دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال توضیحاتی ارائه داد.....
    پرونده فساد در فوتبال در مرحله بازپرسی است
  • به گزارش گیل و دیلم، هدایت ممبینی بعد از برگزاری جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: آقای اصولی سخنگوی فدراسیون به دلیل برگزاری مسابقات لیگ یک به آنجا رفتند. به همین دلیل من در خدمت شما هستم. آقای افشاریان در این جلسه حضور نداشتند. ان‌شاءالله در جلسات بعدی که موضوعات دادگاه برطرف شود، حاضر می‌شوند. همه ما منتظر صدور رای جلسه دادگاه هستیم. ایشان فعلاً استعفا دادند تا از حواشی دور باشند و احکام دادگاه هم صادر شود. ان‌شاءالله بعد از آن هم فدراسیون فوتبال تصمیم می‌گیرند.

    وی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون فوتبال افشاریان رئیس کمیته داوران را احضار کرده است، گفت: من اطلاعی ندارم. معمولاً ما را در مورد این موارد در جریان قرار نمی‌دهند. چون احضارها را به خود اشخاص خبر می‌دهند. اگر خبری به ما برسد حتماً به شما اطلاع می‌دهیم.

    دبیر کل فدراسیون فوتبال، در مورد آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال و اخبار زیادی که در این پرونده به گوش می‌رسد، عنوان کرد: وقتی یک مسائلی در فوتبال به وجود بیاید، خیلی‌ها به درست یا غلط به آن دامن می‌زنند. شاید اطلاعات ما خیلی زیاد نباشد؛ ما از مراجع ذیربط خواستیم که به ما اطلاعاتی بدهند تا در جریان قرار بگیریم. ان‌شاءالله وقتی دادگاه به نتیجه رسید، فدراسیون فوتبال در جریان قرار خواهد گرفت. در حال حاضر فکر کنم پرونده در مرحله بازپرسی باشد

    نویسنده: امید غمخوار
    منبع: مشرق

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=102753

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *