×

نماینده لنگرود در مجلس:
پروژه تفریحی تله کابین لنگرود احیا شود

  • کد نوشته: 103203
  • ۱۴۰۳-۰۳-۲۵
  • 13 بازدید
  • ۰
  • نماینده لنگرود در مجلس، خواستار احیای مجتمع تفریحی تله کابین لنگرود شد و بیان کرد: بخشی از کار انجام و نیمه کاره رها شده است و لذا با رفع مشکلات فنی و اجرایی پروژه، کار را آغاز می‌کنیم.....
    پروژه تفریحی تله کابین لنگرود احیا شود
  • به گزارش گیل و دیلم ، مهرداد لاهوتی در گفت وگویی اولویت شهرستان لنگرود را اتمام کارهای نیمه تمام دانست و اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه‌های نیمه تمام را آغاز کردیم که یکی از مهمترین آنها کنار گذر لنگرود است.

    وی با اشاره به سه کیلومتر باقی مانده کنارگذر لنگرود حدفاصل میدان شهید املاکی به طرف پیچ سیاهکلده، افزود: عملیات اجرایی پروژه آغاز شده و قرار است که کنارگذر را به محور کومله و سپس اطاقور اتصال دهیم.

    نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی همچنین از چهار بانده کردن محور کومله – اطاقور خبر داد و اضافه کرد: این پروژه در مرحله انتخاب پیمانکار است؛ در حال انتخاب پیمانکار برای پروژه اتصال چمخاله به رودسر نیز هستیم.

    لاهوتی خواستار احیای مجتمع تفریحی تله کابین لنگرود شد و بیان کرد: بخشی از کار انجام و نیمه کاره رها شده است و لذا با رفع مشکلات فنی و اجرایی پروژه، کار را آغاز می کنیم.

    وی بندر بزرگ گردشگری چمخاله را منحصر به فرد در کشور دانست و عنوان کرد: برای فاز اول این پروژه ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده و فاز دوم را با سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی پیش می بریم و امیدواریم تا سال آینده شاهد بهره‌برداری کامل از این بندر باشیم.

    نماینده لنگرود در مجلس بر توسعه بیمارستان شهید حسین پور و تقویت بیمارستان امینی نیز تاکید کرد و گفت: تکمیل پروژه درمان بستر منطقه توریستی چمخاله و شبانه‌روزی کردن درمان بستر شلمان و اطاقور نیز در دستور کار است.

    وی اراضی کشاورزی شهرستان لنگرود را در انتهای آبخور سد سفیدرود دانست و عنوان کرد: برای رفع مشکل آب زراعی چهار سد لاستیکی را طراحی کردیم که دو سد پهلوان بست و گالش کلام به بهره‌برداری رسیده و دو سد اطاقور و رادارکومه باقی مانده است؛ در صورت تکمیل این دو سد، با مشکل آب در فصل زراعی مواجه نخواهیم بود.

    لاهوتی با بیان اینکه از سرمایه گذاران در بخش های صنعتی و گردشگری با هدف اشتغالزایی حمایت خواهیم کرد، یادآور شد: به دنبال اقتصادی کردن کشاورزی در بخش‌های برنج، چای و ابریشم هستیم تا نگرانی کشاورزان رفع شود

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=103203

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *