×

پلمب بیش از ۱۹۷ واحد صنفی در گیلان

  • کد نوشته: 55340
  • ۱۳۹۸-۱۲-۲۵
  • 145 بازدید
  • ۰
  • رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان گفت: تاکنون بیش از ۱۹۷ واحد صنفی در رشت و سایر شهرستان های استان به دلیل سرپیچی از ضوابط وضع شده در کمیته پیشگیری از ویروس کرونا با همکاری و هماهنگی اداره اماکن و اتاق اصناف پلمب شده اند. به گزارش گیل و دیلم ، فرهاد دلق پوش […]

    پلمب بیش از ۱۹۷ واحد صنفی در گیلان
  • رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان گفت: تاکنون بیش از ۱۹۷ واحد صنفی در رشت و سایر شهرستان های استان به دلیل سرپیچی از ضوابط وضع شده در کمیته پیشگیری از ویروس کرونا با همکاری و هماهنگی اداره اماکن و اتاق اصناف پلمب شده اند.

    به گزارش گیل و دیلم ، فرهاد دلق پوش روز یکشنبه در گفت و گویی با اشاره به هشدارهای قبلی به اصناف و بازاریان با همکاری اتاق های اصناف و اتحادیه مربوطه اظهار داشت:  رضایتی  به تعطیلی حتی یک واحد صنفی و تجاری نداریم ولی علیرغم میل باطنی، در شرایط حساسی که با سلامتی و حیات مردم وابستگی دارد، همگی موظف به  رعایت قوانین و ابلاغیه ها به منظور پیشگیری از گسترش شیوع کرونا و حفظ سلامت همگان هستیم.

     وی ادامه داد: آرایشگاههای مردانه و زنانه یکی از مراکز بسیار حساس در امر انتقال ویروس کرونا بوده به نحوی که اگر متصدیان این واحدها نسبت به انجام امور بهداشتی محوله اقدام نکنند ، شیوع بیشتر ویروس کرونا را در بر خواهد داشت.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خاطر نشان کرد: علاوه بر بازرسی و گشت مشترک مدنظر است با همکاری اتاق اصناف و هیات مدیره اتحادیه های ذیربط با اطلاع رسانی مجدد و هشدارهای لازم به اعضای تحت پوشش توسط پیامک، حتما نسبت به رعایت ضوابط و ساعت فعالیت اعلامی از سوی اتاق اصناف اقدام نموده و با متمردین طبق قانون برخورد می شود.

    افزون بر ۱۰۲ هزار واحد صنفی در گیلان فعالیت دارند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=55340

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *