×

پلمب یک کافه رستوران متخلف در شهرستان املش

  • کد نوشته: 93610
  • ۱۴۰۲-۰۷-۲۳
  • 93 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی املش از معرفی عامل انتشار تصاویر مغایر با شئون اسلامی در فضای مجازی به مرجع قضایی و پلمب واحد صنفی این فرد خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ، سرهنگ شریف رحیمی، فرمانده انتظامی املش از برخورد با عامل انتشار تصاویر مغایر شئون اسلامی در این شهرستان خبر داد و گفت: در […]

    پلمب یک کافه رستوران متخلف در شهرستان املش
  • فرمانده انتظامی املش از معرفی عامل انتشار تصاویر مغایر با شئون اسلامی در فضای مجازی به مرجع قضایی و پلمب واحد صنفی این فرد خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ، سرهنگ شریف رحیمی، فرمانده انتظامی املش از برخورد با عامل انتشار تصاویر مغایر شئون اسلامی در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی انتشار تصاویری مغایر با شئون اسلامی و قوانین و مقررات در فضای مجازی از یکی از کافه رستوران‌ها، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

    او افزود: پس از اقدامات پلیسی، عامل انتشار تصاویر در فضای مجازی شهرستان املش شناسایی و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

    به گفته فرمانده انتظامی شهرستان املش، برابر ماده ۲۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی، مغازه این فرد پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

    سرهنگ رحیمی با بیان اینکه صنوف ملزم به رعایت قانون و موازین اسلامی هستند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=93610

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *