×

پلیس فومن دزد بانک را شکار کرد

  • کد نوشته: 21678
  • ۱۳۹۶-۰۶-۲۷
  • 69 بازدید
  • ۰
  • رییس پلیس فومن از دستگیری سارق حین سرقت از بانک در این شهرستان خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سرهنگ “محسن جعفرزاده” با اعلام این خبر گفت:ماموران انتظامی پاسگاه گوراب این شهرستان در ساعت ۰۴:۳۰ دقیقه بامداد روز گذشته حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به راننده یک دستگاه سمند که در […]

    پلیس فومن دزد بانک را شکار کرد
  • رییس پلیس فومن از دستگیری سارق حین سرقت از بانک در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سرهنگ “محسن جعفرزاده” با اعلام این خبر گفت:ماموران انتظامی پاسگاه گوراب این شهرستان در ساعت ۰۴:۳۰ دقیقه بامداد روز گذشته حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به راننده یک دستگاه سمند که در فاصله کمی از یک بانک پارک بود، مشکوک شده و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

    این مقام انتظامی افزود: راننده سمند به محض رویت پلیس متواری شد و ماموران بلافاصله اقدامات امنیتی و انتظامی پیشگیری از سرقت بانک را به اجرا درآوردند.

    وی با اشاره به اینکه یک سارق ضمن بریدن و تخریب قفل‌ها و از کار انداختن آژیر خطر، در حال سرقت از بانک بود، خاطرنشان کرد: سارق پس از رویت ماموران با سلاح سرد به طرف آن‌ها هجوم برد اما در نهایت خلع سلاح و دستگیر شد.

    سرهنگ جعفرزاده با اشاره به معرفی متهم ۳۷ ساله به مراجع قضایی برای سیر مراحل قانونی، تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری راننده متواری ادامه دارد

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=21678

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *