×

پلیس پاریس خیابان شانزه‌لیزه را بعد از ‘حمله یک خودرو’ بست

  • کد نوشته: 16994
  • ۱۳۹۶-۰۳-۲۹
  • 150 بازدید
  • ۰
  • پلیس محله شانزه‎لیزه در مرکز پاریس را با نصب کمربند حفاظتی بسته است. این اقدام پس از آن صورت گرفت که یک خودرو به ون پلیس حمله کرد و پس از اصابت آتش گرفت. جرارد کلومب، وزیر کشور فرانسه که اکنون در محل حادثه است به خبرنگاران گفت که فرد مهاجم کشته شده است. او […]

    پلیس پاریس خیابان شانزه‌لیزه را بعد از ‘حمله یک خودرو’ بست
  • پلیس محله شانزه‎لیزه در مرکز پاریس را با نصب کمربند حفاظتی بسته است. این اقدام پس از آن صورت گرفت که یک خودرو به ون پلیس حمله کرد و پس از اصابت آتش گرفت.

    جرارد کلومب، وزیر کشور فرانسه که اکنون در محل حادثه است به خبرنگاران گفت که فرد مهاجم کشته شده است. او در ادامه گفت که پلیس در خودروی فرد مهاجم چند هفتیر، یک کلاشنیکوف و چند کپسول گاز پیدا کرده است. بر اساس گزارش‌ها نیروهای امنیتی فرد مهاجم را می‌شناختند .

     

     

    طبق گزارش‌ها پلیس ابتدا شیشه خودرو مدل رنو-مگان را شکست و فرد مهاجم را از داخل آن بیرون کشید. پلیس می‌گوید که وضعیت تحت کنترل است و هیچکس از عابران و یا نیروهای پلیس در جریان این حمله آسیب ندیده‌اند. واحد دادستانی مبارزه با تروریسم در پاریس تحقیقات کامل در مورد این حمله را آغاز کرده است.

    فرانسه پس از حمله‌های تررویستی چند سال اخیر هنوز در وضعیت اضطراری قرار دارد. تنها چند روز پیش از انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در ماه آوریل یک پلیس در جریان حمله مسلحانه در شانزه‌لیزه کشته و دو نفر دیگر مجروح شدند. پلیس فرانسه در توییتر خود نوشته است که عملیات پلیس همچنان ادامه دارد و به مردم هشدار داده که فاصله خود را کمربند حفاظتی پلیس رعایت کنند.

     

     

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16994

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *