×

پنج محور مواصلاتی گیلان سفیدپوش شد

  • کد نوشته: 97133
  • ۱۴۰۲-۱۰-۲۱
  • 83 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: بر اساس آخرین آمار دریافتی از وضعیت جوی و ترافیکی در راه‌های مواصلاتی برف پنج محور جاده ای استان را سفیدپوش کرد.....
    پنج محور مواصلاتی گیلان سفیدپوش شد
  • به گزارش گیل و دیلم ، غلامعلی نیک‌فهم روز پنجشنبه در گفت و گویی افزود: بر این اساس میزان بارش برف در محور زیاز – شوک و نیز رودسر – لات محله پنج سانتیمتر است.

    وی بیان کرد: در محور اسالم – خلخال و پونل – خلخال نیز ۱۵ سانتیمتر، محور ماسال به گیلوان نیز در حد سفیدپوش شدن برف باریده‌ است ضمن اینکه در زمان حاضر بارش برف در این سه محور قطع شده‌ است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خاطر نشان کرد: هم‌اکنون بیشتر محورهای مواصلاتی استان بارانی است.

    وی با بیان اینکه محور پونل به خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی مسدود است، اضافه کرد: تردد در سایر محورهای مواصلاتی گیلان در جریان است.

    مدیرکل راهدای و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از رانندگان خواست تا برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برفگیر این استان حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

    وی یادآور شد: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های گیلان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات مردم در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی کلیه محورهای مواصلاتی استان و محورهای ارتباطی استان‌های همجوار است

    نویسنده: امید غمخوار
    منبع: ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=97133

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *