×

پک پرونده واقعی، یک هشدار تکرار مرگبار یک اشتباه / صحنه وحشتناکی که در برابر چشم دختر کوچک رخ داد…

  • کد نوشته: 28432
  • ۱۳۹۶-۱۱-۱۲
  • 173 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، سر و صدای دعوا و مرافعه زن و شوهر جوان، ترس و وحشت به جان همسایه‌ها انداخته بود. آنها با شنیدن صدای جیغ و فریاد دختر کوچک این خانواده دلهره‌شان بیشتر شد. با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفتند و تقاضای کمک کردند. دقایقی بعد چراغ‌گردان قرمز ‌رنگ […]

    پک پرونده واقعی، یک هشدار تکرار مرگبار یک اشتباه / صحنه وحشتناکی که در برابر چشم دختر کوچک رخ داد…
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، سر و صدای دعوا و مرافعه زن و شوهر جوان، ترس و وحشت به جان همسایه‌ها انداخته بود. آنها با شنیدن صدای جیغ و فریاد دختر کوچک این خانواده دلهره‌شان بیشتر شد.

    با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفتند و تقاضای کمک کردند. دقایقی بعد چراغ‌گردان قرمز ‌رنگ خودروی گشتی پلیس از دور نمایان شد. ماموران با حضور در محل، پس از هماهنگی قضایی وارد خانه زوج جوان شدند و مرد ۴۰ ساله را با چاقوی خون‌آلود در آشپزخانه دستگیر کردند.
    او با بیش از ده ضربه چاقو، همسرش را مجروح کرده بود؛ زن ۳۵ ساله غرق در خون با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد. با توجه به وخامت حال این زن، هماهنگی‌های لازم با فوریت‌های پزشکی انجام شد و آمبولانس ۱۱۵ نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل حاضر شد. پیکر نیمه‌جان زن ۳۵ ساله در حالی به بیمارستان انتقال یافت که شاهدان این صحنه از او قطع امید کرده بودند. تلاش تیم پزشکی و مراقبت‌های ویژه، برای نجات جان این زن موثر واقع نشد و او به خاطر شدت جراحات جان باخت.

    تحقیقات ماموران درباره مشکلات زن و شوهر جوان حاکی از آن بود که آنها چندی قبل از هم طلاق گرفته بودند، اما پس از مدتی پشیمان شده و البته بدون آن‌که ریشه‌یابی درستی از مشکلات داشته باشند زندگی مشترک خود را از سر گرفتند.

    متاسفانه ساده‌انگاری در حل اختلاف از یک‌سو و ظن و شک مرد ۴۰ ساله به همسرش از سوی دیگر باعث درگیری و بگو‌مگوهای آنها شد و چنین صحنه وحشتناکی را برابر چشمان معصوم طفلی بی‌گناه رقم زد. صحنه‌ای که هیچ‌گاه از ذهن و آینه خاطرات تلخ دوران کودکی او پاک نخواهد شد. /رکنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=28432

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *