×

پیام بخشدار مرکزی سیاهکل به مناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس

  • کد نوشته: 36591
  • ۱۳۹۷-۰۷-۰۱
  • 250 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،سیده زهرا میراعلمی بخشدار بخش مرکزی سیاهکل در پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم « یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ الَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجاتٍ‏؛ خداوند کسانى را که ایمان آورده‏‌اند و کسانى […]

    پیام بخشدار مرکزی سیاهکل به مناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،سیده زهرا میراعلمی بخشدار بخش مرکزی سیاهکل در پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس را تبریک گفت.

    متن پیام به شرح زیر است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    « یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ الَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجاتٍ‏؛ خداوند کسانى را که ایمان آورده‏‌اند و کسانى را که علم به آنان داده شده است درجات عظیمى مى‏‌بخشد.»
    سپاس و ستایش مخصوص پروردگاری است که اسباب تعالی انسانهارا در اندیشه ورزی و تفکر قرار داد.بار دیگر فصل مهراز راه رسید و صحیفه درخشان دانش با سرانگشت تکاپو و ممارست بر صاحبان کسب علم و کمال ورق خورد .در این استانه پاییز برگ ریز و در طلیعه مهر شورانگیز اغاز سال تحصیلی جدید
    نمی‌توان نادیده گرفت تقارن با شکوه آغاز فصل علم و معرفت را با هفته دفاع مقدس. دفاع مقدس که یکی از نقاط عطف جامعه ما محسوب می‌شود می‌تواند بزرگ‌ترین و کامل‌ترین مدرسه و دانشگاه برای کسانی باشد که جویای کشف و کسب آموزه‌های عمیق انسانی و معرفتی و الهی هستند.
    همزمانی این دو مقوله مهم و اثرگذار می‌تواند بهانه‌ای باشد تا در کنار علم و معرفت، دانش‌آموزان‌مان را با پاسداری از ارزش‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم و بدین وسیله درس عشق و ایمان را به آنان بیاموزیم.
    با امید به اینکه با اکسیر دانایی و توانایی مرزهای جدید علم و دانش و پژوهش را درنوردیم و با پیوند علم و ایمان، قله‌های رفیع بهروزی و پیروزی و کامیابی را فتح کرده و با گام‌های مصمم و استوار آغازگر بهار اندیشه و دانایی باشیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=36591

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *