×

پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن سال نو

  • کد نوشته: 30175
  • ۱۳۹۶-۱۲-۲۹
  • 155 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در پیامی فرا رسیدن سال نو را به تمامی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: باسمه تعالی یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و […]

    پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن سال نو
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در پیامی فرا رسیدن سال نو را به تمامی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تبریک گفت.

    متن پیام به شرح زیر است:

    باسمه تعالی
    یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

    همکاران گرانقدر دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان
    کم کم صدای قدمهای فصل طراوت و تازگی ، فصل بهار نزدیک تر شده ونوید بخش فصل ایمان و شکوه جلوه خداوند است، آری بار دیگر نشانه ای بدیع از آیات الهی در جهان متجلی گشته و زمین آیه های سر سبزی و حیات را به حلاوت ما شیرین خواهد کرد.
    نوروز باستانی یکی از کهن ترین جشن های گیتی و رشته پیوند نسل ها به هم که با آموزه های اسلامی تحکیم یافته و همواره بازگشت به زیبائی ها و خوبی ها را برای اقوام مختلف این مرز و بوم به ارمغان می آورد.
    پروردگار جهانیان را شکرگزاریم در سالی که با پشتوانه مقتدرانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی با تلاش مضاعف در جهت نیل به اهداف متعالی با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری، توانست در مسیراعتلای علمی و فرهنگی، پیشرفت درتحقیقات و فناوری و نیز ارتقای کیفیت خدمات آموزشی ، گام های بلند و استواری بردارد و به موفقیت های چشمگیر دست یابد.
    سال ۱۳۹۶ با تمام شیرینی ها و تلخی های فراوانی که داشت، در حال گذر است و امیدوارم سال ۱۳۹۷ سالی پر از برکت، موفقیت و بهروزی باشد.
    اینجانب ضمن تشکر از زحمات همکاران گرامی در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ، با مدد واستعانت از خداوند متعال، فرا رسیدن بهار باشکوه را که هنگامه ی تجلی مواهب الهی بر بستر طبیعت است به شما و خانواده محترمتان تبریک گفته و از درگاه حضرت دوست، مزید توفیقات را برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از اتکا به پروردگار، در جهت رشد و شکوفایی جامعه اسلامی ، مسالت می نمایم.

    دکتر ابراهیم چیرانی
    دبیرهیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30175

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *