×

پیام تبریک رئیس کمیسیون عمران و بودجه شورای اسلامی شهر لاهیجان به مناسبت روز مهندس

  • کد نوشته: 29429
  • ۱۳۹۶-۱۲-۰۵
  • 203 بازدید
  • ۰
  • ‍ به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شورای شهر لاهیجان، فرشید فقیه شجاعی رئیس کمیسیون عمران و بودجه شورای اسلامی شهر لاهیجان طی پیامی روز مهندس را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: پنجم اسفند ماه سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی یکی از بزرگترین چهره های علمی […]

    پیام تبریک رئیس کمیسیون عمران و بودجه شورای اسلامی شهر لاهیجان به مناسبت روز مهندس
  • ‍ به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شورای شهر لاهیجان، فرشید فقیه شجاعی رئیس کمیسیون عمران و بودجه شورای اسلامی شهر لاهیجان طی پیامی روز مهندس را تبریک گفت.

    متن پیام به شرح زیر است:

    پنجم اسفند ماه سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی یکی از بزرگترین چهره های علمی جهان اسلام که به نام روز مهندس در تقویم ملی ایران آمده است ، یادآورخلاقیت ها ، نوآوری ها ، خودباوری های مهندسان این سرزمین است .

    روز مهندس روز پاسداشت خودباوری ، خلاقیت ، ابتکار ، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل می‌باشد . روز گرامیداشت پیشگامان پیشرفت و سازندگی در کشور است .

    بی شک نقش بی بدیل مهندسان در زندگی مدرن امروز بر کسی پوشیده نیست و بر این باوریم تمامی آثار و بناهای مهم امروز مدیون مهندسین بزرگ و نامداری بوده است که در آن شرف حضور داشته اند.
    ۵اسفند روز تقدیر از مهندسانی است که دانش ، مهارت و توان فنی آنان جزو بهترین‌های دنیا بوده و در پروژه‌های مهم جهان عهده‌دار مسئولیت‌های گران پایه‌ای هستند .
    فرصت را مغتنم می شمارم و این روز سترگ را به همه مهندسان کارآمد و خلاق بویژه تمامی دوستان و همکاران خود در سازمان نظام مهندسی و شهرداری لاهیجان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم در سایه همت والای مهندسین شهرمان بیش از پیش شاهد رشد و تعالی معماری اصیل اسلامی- ایرانی همگام با معماری نوین در لاهیجان باشیم.

    فرشید فقیه شجاعی
    رئیس کمیسیون عمران و بودجه شورای اسلامی شهر لاهیجان

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=29429

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *