×

پیام تبریک سرپرست فرمانداری لاهیجان به مناسبت روز خبرنگار

  • کد نوشته: 34645
  • ۱۳۹۷-۰۵-۱۷
  • 55 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،امیر جانبازی سرپرست فرمانداری لاهیجان در پیامی ۱۷ مرداد مصادف با روز خبرنگار را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را محضر همه خبرنگاران، فعالان عرصه آگاهی بخشی و بسترساز دانستن، شادباش میگویم و یاد و خاطره همهء شهدا و ایثارگران بویژه […]

    پیام تبریک سرپرست فرمانداری لاهیجان به مناسبت روز خبرنگار
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،امیر جانبازی سرپرست فرمانداری لاهیجان در پیامی ۱۷ مرداد مصادف با روز خبرنگار را تبریک گفت.

    متن پیام به شرح زیر است:

    ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را محضر همه خبرنگاران، فعالان عرصه آگاهی بخشی و بسترساز دانستن، شادباش میگویم و یاد و خاطره همهء شهدا و ایثارگران بویژه شهید محمود صارمی را گرامی می‌دارم.

    خبرنگاران یکی از مهمترین ارکان دموکراسی در دنیای معاصر هستند و این مطالبه تاریخی ملت بزرگ ایران بدون حضور موثر این عزیزان فراهم نمی‌شود، خبرنگاران و اصحاب رسانه به جهت کوشش مجدانه و صادقانه همواره مورد اعتماد جامعه و رجوع مردم هستند و این جایگاه رفیع در پاره ای از موارد آنان را در معرض آسیب ها و خطرات قرار می‌دهد و موجب می‌شود که خبرنگاری را جزو مشاغل حساس بدانند که امید می‌رود با تلاش مسئولان چالش‌های مادی و معنوی این حوزه برطرف گردد تا شاهد توسعه متوازن و همه جانبه ایران اسلامی در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت تدبیر و امید باشیم.

    امیر جانبازی
    سرپرست فرمانداری لاهیجان

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=34645

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *