×

پیام تبریک شهردار رشت در پی انتصاب محمد احمدی به عنوان سرپرست فرمانداری رشت

  • کد نوشته: 26631
  • ۱۳۹۶-۱۰-۰۳
  • 127 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، مسعود نصرتی شهردار رشت در پیامی انتصاب سید محمد احمدی را به عنوان فرماندار رشت تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: جناب آقای سید محمد احمدی سرپرست محترم فرمانداری رشت ▫️انتصاب به جا و شایسته شما به عنوان سرپرست فرمانداری رشت را صمیمانه تبریک گفته […]

    پیام تبریک شهردار رشت در پی انتصاب محمد احمدی به عنوان سرپرست فرمانداری رشت
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، مسعود نصرتی شهردار رشت در پیامی انتصاب سید محمد احمدی را به عنوان فرماندار رشت تبریک گفت.

    متن پیام به شرح زیر است:

    جناب آقای سید محمد احمدی

    سرپرست محترم فرمانداری رشت

    ▫️انتصاب به جا و شایسته شما به عنوان سرپرست فرمانداری رشت را صمیمانه تبریک گفته و توفیقات بیش از پیش جنابعالی را از یگانه خالق هستی مسالت دارم.

    ▫️مجموعه شهرداری رشت ضمن تبریک و آرزوی توفیق امید دارد با تکیه بر توانمندی هایتان که حاصل بیش از دو دهه مدیریت در استانداری و فرمانداری های گیلان است و با بهره مندی از رهنمود های مقام معظم رهبری و همراهی و همدلی همه دستگاه ها در پیشبرد اهداف و برنامه های در نظر گرفته شده موفق و پیروز باشید.

    ▫️رمز موفقیت و توسعه رشت را در همدلی، هم افزایی و تعامل دستگاه ها می دانم و در این راستا از هیچ کوششی برای اعتلای جایگاه این شهرستان دریغ نخواهم کرد و مجموعه شهرداری رشت در مسیر پیش رو همراهتان خواهد بود.

    اطمینان دارم که در کنار هم فردای بهتری را برای این سرزمین رقم خواهیم زد.

    در پناه خداوند منان موفق و موید و پیروز باشید.

    مسعود نصرتی شهردار رشت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=26631

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *