×

پیام تبریک شهردار سیاهکل به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر

  • کد نوشته: 28399
  • ۱۳۹۶-۱۱-۱۲
  • 174 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شهرداری سیاهکل ،دکتر ایمان محمدپور نیک بین شهردار سیاهکل طی پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر را تبریک و تهنیت گفت. متن پیام به شرح ذیل میباشد: بسم الله الرحمن الرحیم ایام الله دهه فجر در حالی با یاد شهدا و گرامیداشت خاطرات حضرت […]

    پیام تبریک شهردار سیاهکل به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شهرداری سیاهکل ،دکتر ایمان محمدپور نیک بین شهردار سیاهکل طی پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر را تبریک و تهنیت گفت.

    متن پیام به شرح ذیل میباشد:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    ایام الله دهه فجر در حالی با یاد شهدا و گرامیداشت خاطرات حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز می شود که ایران اسلامی در مسیر پیشرفت و اقتدار قرار دارد و به نگینی در میان کشورهای جهان تبدیل شده است.

    تقارن ایام عزای بزرگ بانوی جهان اسلام ، فاطمه زهرا(س) با بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی، نه تنها از عظمت این روزها نمی کاهد که تاکید آشکاری است بر آن که ، انقلاب از تعالیم و سیره اهل بیت عصمت و طهارت سرچشمه می گیرد.

    هم اکنون ایران اسلامی در مقطع خاصی از تاریخ و تحولات جهانی و منطقه ای قرار دارد و این موقعیت سرنوشت ساز باعث شده تا ایام الله دهه مبارک فجر امسال از اهمیت بسیاری برخوردار شود. بی تردید اگر امروز مشاهده می شود که در اقصی نقاط جهان ، آزادی خواهان در مقابل استکبار و ایادی آنان قد برافراشته و ندای عدالت خواهی و آزادی طلبی سر می دهند، ناشی اهداف بلندی است که در منویات و تدابیر داهیانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و رییس جمهور شجاع و مدبر ایران اسلامی، تجلی یافته است .

    اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره ) و شهدای والامقام جمهوری اسلامی، ایام دهه فجر را به خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و تمامی خدمتگذاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم فهیم و همیشه در صحنه شهر سیاهکل تبریک و تهنیت عرض نموده، عزت و سربلندی روز افزون ایران اسلامی را از خداوند منان خواهانم.

    ایمان محمدپور نیک بین
    شهردار سیاهکل

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=28399

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *