×

پیام تبریک شهردار سیاهکل به مناسبت فرارسیدن روز جمهوری اسلامی

  • کد نوشته: 55764
  • ۱۳۹۹-۰۱-۱۲
  • 292 بازدید
  • ۰
  • شهردار سیاهکل با صدور پیامی فرارسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شهرداری سیاهکل، ایمان محمدپور نیک بین، شهردار سیاهکل با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح می باشد: بسمه تعالی ۱۲ فروردین ماه، […]

    پیام تبریک شهردار سیاهکل به مناسبت فرارسیدن روز جمهوری اسلامی
  • شهردار سیاهکل با صدور پیامی فرارسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شهرداری سیاهکل، ایمان محمدپور نیک بین، شهردار سیاهکل با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

    متن پیام بدین شرح می باشد:

    بسمه تعالی

    ۱۲ فروردین ماه، سالروز تبلور و تجلی اراده ملت قهرمان و حماسه ساز ایران در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، تایید مردم سالاری دینی و سرآغاز حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش است.

    ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، یادآور همبستگی و اتحاد تاریخی ملت به پاخاسته و قهرمانی که برای تعیین سرنوشت خویش و استقرار و تحکیم پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه پرسی تاریخی مشارکت فعال و شورانگیز داشتند و یکی از ماندگارترین صفحات زرین انقلاب اسلامی تجلی یافت.

    اینجانب سالروز فرارسیدن دوازدهم فروردین، این رویداد تاریخی و سرنوشت ساز را به ملت بزرگ ایران اسلامی، خاصه مردم شهید پرور سیاهکل تبریک عرض نموده ، امیدوارم سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب،‌ سال جهش تولید نام گرفته است، ‌فرصت مناسبی باشد تا با تجدید پیمان با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و در اجرای منویات مقام معظم رهبری همگام با خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی با استفاده از همه ظرفیت ها و پتانسیل ها در جهت توسعه و تعالی شهر سیاهکل گام برداریم.

    ایمان محمد پور نیک بین
    شهردار سیاهکل

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=55764

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *