×

پیام تبریک شهردار لاهیجان به مناسبت تولد حضرت عیسی (ع) و آغاز سال نو میلادی

  • کد نوشته: 26657
  • ۱۳۹۶-۱۰-۰۴
  • 92 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شهرداری لاهیجان، مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان، در پیامی میلاد حضرت مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی را تبریک گفت. در این پیام آمده است : آغاز سال نو میلادی و تولد پیامبر رحمت و رأفت، حضرت عیسی مسیح (ع) را به جهانیان […]

    پیام تبریک شهردار لاهیجان به مناسبت تولد حضرت عیسی (ع) و آغاز سال نو میلادی
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شهرداری لاهیجان، مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان، در پیامی میلاد حضرت مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی را تبریک گفت.

    در این پیام آمده است :

    آغاز سال نو میلادی و تولد پیامبر رحمت و رأفت، حضرت عیسی مسیح (ع) را به جهانیان و به خصوص هموطنان عزیز مسیحی تبریک می گویم و امید آن دارم سال جدید میلادی، سالی سرشار از کامیابی و نشاط برای همگان باشد.

    پیام الهی ادیان نشان دادن جهت راستین زندگی و رهانیدن آدمی از جهل و بیداد و خشونت است، ادیان الهی با هدف رستگاری انسان آمده اند تا با کاستن از اختلافات و تکیه بر اشتراکات اخلاقی و انسانی، سعادت و نیک فرجامی، از زندگی زمینی‌مان آغاز گردد.

    انسان امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز به این آموزه های ناب داشته تا جهانی آرامتر و آبادتر را فراروی خود و جامعه بشری ببیند. امیدوارم سال ۲۰۱۸ میلادی، سالی همراه با صلح و آرامش، عدالت و برابری برای همه ملت های جهان باشد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=26657

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *