×

پیام تبریک فرماندار سیاهکل به مناسبت عید سعید فطر

  • کد نوشته: 46595
  • ۱۳۹۸-۰۳-۱۵
  • 107 بازدید
  • ۰
  • گیل و دیلم ؛ فرماندار شهرستان سیاهکل در پیامی عید سعید فطر و حلول ماه شوال را تبریک گفت. در پیام محمود صوفی به مناسبت این عید آسمانی آمده است: بسم الله الرّحمن الرّحیم عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت صد شکر که این آمد و صدحیف که آن رفت . عید سعید فطر […]

    پیام تبریک فرماندار سیاهکل به مناسبت عید سعید فطر
  • گیل و دیلم ؛ فرماندار شهرستان سیاهکل در پیامی عید سعید فطر و حلول ماه شوال را تبریک گفت.

    در پیام محمود صوفی به مناسبت این عید آسمانی آمده است:

    بسم الله الرّحمن الرّحیم

    عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت صد شکر که این آمد و صدحیف که آن رفت .

    عید سعید فطر یکى از عظیم‏ ترین مناسبتهاى اسلامى است که امت اسلامى می تواند از برکات آن در زمینه‏ هاى فردى و جمعى بهره‏ مند گردد در حقیقت عید فطر اگرچه یک روز است اما تبلور ثمره یک ماه روزه براى خدا، به‏ همراه معنویات گسترده شبهاى قدر و دعا و مناجات است.
    آثار و برکات عید سعید فطر که برکات ماه مبارک رمضان را نیز جلوه‏ گر مى‏سازد، از جامعیت قابل توجهى برخوردار است که اوج بهره‏ مندى‏ هاى معنوى و اخلاقى فردى و آثار و برکات گوناگون اجتماعى را شامل مى‏ شود.
    توفیق آنان که عاشقانه به استقبال ضیافت الهی رفته، وجود خویش را با زمزمه‌های دعا و نوای دلنشین مناجات صفا دادند و با درک لیله‌القدر که بهتر از هزار ماه است وراه سعادت و نیکبختی را پیش گرفتند و اینک با قلبی مطمئن به استقبال عید سعید فطر می‌روند را از خداوند منان خواستارم.
    با آرزوی قبولی طاعات و عبادات عموم مردم مؤمن و روزه‌دار ایران اسلامی در ماه مبارک رمضان، فرارسیدن عید سعید فطر را به مردم مومن و ولایت‌مدار شهرستان سیاهکل تبریک عرض نموده و تعجیل در امر ظهور حضرت ولی عصر(عج) ، سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری ، توفیق در خدمت برای دولت تدبیر و امید ، سر بلندی و عزت مردم ایران اسلامی علی الخصوص مردم شریف شهرستان سیاهکل را از خداوند متعال مسئلت دارم.

    محمود صوفی
    فرماندار شهرستان سیاهکل

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=46595

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *