×

پیام تبریک فرماندار سیاهکل به مناسبت فرارسیدن عید مبعث

  • کد نوشته: 66272
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۰
  • 130 بازدید
  • ۰
  • رحمت حیدری نژاد ،فرماندار شهرستان سیاهکل در پیامی ، بیست و هفتم ماه رجب و عید مبعث را به تمامی مسلمانان جهان به ویژه ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم مومن و شریف شهرستان سیاهکل تبریک و تهنیت گفت . به گزارش گیل و دیلم ، متن کامل این پیام بدین شرح است : بسم […]

    پیام تبریک فرماندار سیاهکل به مناسبت فرارسیدن عید مبعث
  • رحمت حیدری نژاد ،فرماندار شهرستان سیاهکل در پیامی ، بیست و هفتم ماه رجب و عید مبعث را به تمامی مسلمانان جهان به ویژه ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم مومن و شریف شهرستان سیاهکل تبریک و تهنیت گفت .

    به گزارش گیل و دیلم ، متن کامل این پیام بدین شرح است :

    بسم الله الرحمن الرحیم

    عید مبعث ، از بزرگترین اعیاد تاریخ بشریت است که هدف بزرگی مانند دعوت به توحید را به ارمغان آورد . پیامبر اکرم اسلام ،حضرت محمد (ص) کامل ترین دین را به بهترین و روشن ترین شیوه به مردم ابلاغ فرمودند . لطف الهی شامل جهانیان گردید و حضرت محمد (ص) به رسالت مبعوث گشت ، پیامبری که اشرف مخلوقات است ، راه و سیرت او با اعتدال ، روش زندگی او صحیح و الگو برای همه ، فرمایشات ایشان نیز روشنی بخش تمام بشریت است .

    جهان اسلام ، امروز به ویژه بیش از گذشته ، نیازمند وحدت و انسجام بر آمده از تفکر دین مبین اسلام است ، امروز استکبار و استعمار در کنار یکدیگر مشکلات بسیاری را برای جهان اسلام به وجود آورده اند ، مشکلاتی که ناشی از کج فهمی و درک نادرست از آموزه های دینی و اسلامی است ، که این خطر بزرگ تفرقه افکنانه باید توسط مسلمانان و با هوشیاری کامل و با شناخت از توطئه ها ی پیدا و پنهان دنیای غرب ، از بین برود .

    اینجانب این عید بزرگ را به تمامی مسلمانان جهان به ویژه ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم مومن ، ولایتمدار و شریف شهرستان سیاهکل تبریک عرض نموده و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) ، فرامین و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی و سیاست های دولت محترم ، از خداوند متعال ، صحت ، سلامتی ، سربلندی و موفقیت را برای همگان مسئلت می نمایم.

    رحمت حیدری نژاد
    فرماندار شهرستان سیاهکل

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=66272

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *