×

پیام تبریک نایب رییس شورای شهر لاهیجان به منتخب مردم شهرستانهای سیاهکل و لاهیجان در مجلس شورای اسلامی

  • کد نوشته: 54649
  • ۱۳۹۸-۱۲-۰۳
  • 269 بازدید
  • ۰
  • فرشید فقیه شجاعی ،نایب رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان در پیامی موفقیت دکتر رسول فرخی در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای سیاهکل و لاهیجان را تبریک گفت. به گزارش گیل و دیلم ،متن پیام به شرح زیر است: جناب آقای دکتر رسول فرخی نماینده منتخب دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی شهرستانهای لاهیجان و […]

    پیام تبریک نایب رییس شورای شهر لاهیجان به منتخب مردم شهرستانهای سیاهکل و لاهیجان در مجلس شورای اسلامی
  • فرشید فقیه شجاعی ،نایب رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان در پیامی موفقیت دکتر رسول فرخی در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای سیاهکل و لاهیجان را تبریک گفت.

    به گزارش گیل و دیلم ،متن پیام به شرح زیر است:

    جناب آقای دکتر رسول فرخی

    نماینده منتخب دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل

    حضور حماسه ساز مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، انسجام ملی را به نمایش گذاشت و نشان داد که این مردم در راستای ترسیم آینده ای زیباتر برایکشور عزیزمان عزمی خلل ناپذیر دارند و بی شک پیروز اصلی این میدان همانا مردم فهیم ما هستند که دست در دست هم نغمه اتحاد و وحدت را سرودند.

    افتخار کسب اعتماد مردم شریف، فهیم و قدرشناس را به جنابعالی و تمام کسانی که دل در گرو عزت این مردم و سرزمین دارند ، تبریک عرض می نمایم.

    اینک که سرمایه اعتماد مردم، که به حق یک امانت الهی است، بر دوش جنابعالی قرار گرفته است، صمیمانه از درگاه خداوند متعال توفیق و سربلندی شما در راه دشواری که در پیش دارید، آرزومندم.

    ارادتمند شما
    فرشید فقیه شجاعی
    نایب رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=54649

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *