×

پیام تسلیت سرپرست فرمانداری لاهیجان به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی

  • کد نوشته: 38024
  • ۱۳۹۷-۰۸-۰۸
  • 223 بازدید
  • ۰
  • امیر جانبازی با صدور پیامی فرارسیدن اربعین حضرت امام حسین علیه السلام و اولاد و اصحاب آن بزرگوار را بر تمامی انسانهای آزاده و بخصوص شیعیان و پیروان آن حضرت تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان ،پیام تسلیت سرپرست فرمانداری لاهیجان به مناسبت اربعین حضرت […]

    پیام تسلیت سرپرست فرمانداری لاهیجان به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی
  • امیر جانبازی با صدور پیامی فرارسیدن اربعین حضرت امام حسین علیه السلام و اولاد و اصحاب آن بزرگوار را بر تمامی انسانهای آزاده و بخصوص شیعیان و پیروان آن حضرت تسلیت گفت.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان ،پیام تسلیت سرپرست فرمانداری لاهیجان به مناسبت اربعین حضرت امام حسین علیه السلام  به شرح زیر است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ

    سلام بر حسین(ع)، سلام بر اربعین و زائرانش و سلام بر اندوه های دل آنان که به سوغات بر مزار شهدای عشق بردند و به مویه نشستند.

    اربعین مصداق جاودانگی خون شهیدان است. از آن روز که کربلا رنگ خون گرفت و خاندان رسالت برای زدودن غبار تحریف از چهره تابناک اسلام راهی جز ایثار جان نیافتند چهل روز گذشت؛ روزهایی زینبی که پیام رسانی عاشورا به درستی ادا شد. زینب سلام الله علیها شهر به شهر آزاده گشت و پیام آزادگی را رساند و در اربعین به کربلا بازآمد تا بگوید؛ وعده نصرت الهی تخلف ناپذیر و دامنه خون شهید همه گیر است.
    قرن ها از آن اربعین زینبی می گذرد و دامنه آن همه مناسبات بشری را در بر گرفته است. چه کوردلان تنگ نظری که خواستند مصابح الهدایه را خاموش کنند اما علیرغم آنان تجمع چند ده نفری اربعین اینک به اجتماع میلیونی رسیده و عاشقان حسین علیه السلام آگاه و بصیر راه می پیمایند به سوی چراغ هدایت و کشتی نجات، این وعده تخلف ناپذیر الهی است.

    بدینوسیله اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سالار و سرور شهیدان کربلا و ۷۲ تن از یاران با وفایش را به پیشگاه حضرت ولی عصرارواحنافداه ، مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهور ومردم ولایت مدار شهرستان لاهیجان  تسلیت گفته و امید دارم همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستی و دینداری در تمامی عرصه های زندگی باشیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=38024

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *