×

پیام تسلیت شهردار سیاهکل به مناسبت سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) ، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)

  • کد نوشته: 25204
  • ۱۳۹۶-۰۸-۲۵
  • 123 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر ایمان محمدپور نیک بین شهردار سیاهکل در پیامی سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) ، امام حسن مجتبی(ع) و هشتمین اختر تابناک آسمان امامت امام رضا(ع) را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است: رحلت ملکوتی پیامبر رحمت (ص) و شهادت مظلومانه‌ سبط اکبرشان امام حسن مجتبی (ع) […]

    پیام تسلیت شهردار سیاهکل به مناسبت سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) ، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر ایمان محمدپور نیک بین شهردار سیاهکل در پیامی سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) ، امام حسن مجتبی(ع) و هشتمین اختر تابناک آسمان امامت امام رضا(ع) را تسلیت گفت.

    متن پیام به شرح زیر است:

    رحلت ملکوتی پیامبر رحمت (ص) و شهادت مظلومانه‌ سبط اکبرشان امام حسن مجتبی (ع) و شهادت غریبانه‌ هشتمین آفتاب آسمان امامت و ولایت امام رضا (ع) را به پیشگاه حضرت مهدی (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، عموم مسلمانان جهان و همچنین شیعیان وشیفتگان آن امامان همام تسلیت و تعزیت عرض می نماییم .

    بدون تردید راه رستگاری بشر تمسک به اهل ‌بیت است. امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و عنایت خداوند متعال، توفیق پیروی از کلام حق در تمامی جنبه های زندگی به خصوص در راستای رشد و تعالی انسانیت را داشته باشیم.

    گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت ائمه و بزرگانی چون آنها می‌تواند انسان‌ها و جهان بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید و تقوی را به ما نشان دهد .

    شایسته است که همه مسئولین نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید با توکل به خدا و تمسک به اهل بیت علیه السلام و زیر سایه ی منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) مسیر درست را در جهت پیشرفت میهن اسلامی در راستای احکام دین و شرع مقدس بپیمایند.

    و من الله توفیق

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25204

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *