×

پیام تسلیت فرماندار شهرستان لاهیجان به زلزله زدگان استان کرمانشاه

  • کد نوشته: 25037
  • ۱۳۹۶-۰۸-۲۲
  • 102 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، سید محمد احمدی فرماندار شهرستان لاهیجان در پیامی درگذشت هموطنان کرمانشاهی به دلیل زلزله را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم به درستی که مردم غیور، دلیر و ولایتمدار خطه کرمانشاه از این مصیبت […]

    پیام تسلیت فرماندار شهرستان لاهیجان به زلزله زدگان استان کرمانشاه
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، سید محمد احمدی فرماندار شهرستان لاهیجان در پیامی درگذشت هموطنان کرمانشاهی به دلیل زلزله را تسلیت گفت.

    متن این پیام به شرح زیر است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    به درستی که مردم غیور، دلیر و ولایتمدار خطه کرمانشاه از این مصیبت و امتحان الهی همچون سایر عرصه‌ها و امتحانات الهی با صبر و شکیبایی هرچه تمام‌تر، سربلند بیرون خواهند آمد.

    بدون شک وقوع چنین حوادثی تقدیری لایتغیر و آزمونی الهی است و در سایه توکل و تمسک به خداوند متعال می تواند مقدمه ای برای رحمت الهی باشد.

    لذا اینجانب با نهایت تالم و تاثر این مصیبت بزرگ و سنگین و در گذشت شماری از هموطنان عزیزمان را به حضرت بقیه الله الاعظم، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم همیشه در صحنه کرمانشاه و به ویژه خانواده‌های داغدار و مصیبت دیده تسلیت عرض نموده و برای کلیه بازماندگان از خداوند متعال اجر و صبر در برابر مصائب، مسئلت می نمایم.

    سید محمد احمدی
    فرماندار شهرستان لاهیجان

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25037

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *