×

پیام تشکر بخشدار مرکزی سیاهکل از مردم و دستگاه های خدمات رسان فعال در برف اخیر

  • کد نوشته: 28453
  • ۱۳۹۶-۱۱-۱۳
  • 236 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی بخشداری سیاهکل،سیده زهرا میراعلمی بخشدار مرکزی سیاهکل طی پیامی از همه مردم،دست اندرکاران و دستگاه های خدمات رسان که در پی بارش برف اخیر به بخشداری مرکزی کمک کردند تقدیر و تشکر نمود. متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم […]

    پیام تشکر بخشدار مرکزی سیاهکل از مردم و دستگاه های خدمات رسان فعال  در برف اخیر
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی بخشداری سیاهکل،سیده زهرا میراعلمی بخشدار مرکزی سیاهکل طی پیامی از همه مردم،دست اندرکاران و دستگاه های خدمات رسان که در پی بارش برف اخیر به بخشداری مرکزی کمک کردند تقدیر و تشکر نمود.

    متن پیام به شرح زیر است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    خداوند بزرگ را شاکریم نزول رحمت الهی در شهرستان سیاهکل موجب گردید فرزندان شما در بخشداری مرکزی از ابتدای شروع بارش برف خدماتی وسیع ، بدون چشمداشت و بی منت را سرلوحه امور خود قرار دهند که این تلاش ها باعث بازگشایی تمام معابر اصلی و فرعی روستاها گردد در حالی که بارش برف بصورت یکنواخت تا ۲۴ ساعت نیز در برخی از نقاط بخش مرکزی جریان داشت.
    اما در این راه بزرگوارانی در تمامی ساعات خدمات رسانی در کنار این بخشداری جلوه ای از مشارکت عمومی را به نمایش گذاشتند و با عمل به توصیه های اعلام شده توسط کمیته مدیریت بحران شهرستان و بخشداری مرکزی در راه کمک به اهالی شریف روستاها از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و حاصل تلاش و خدمت بی منت تمامی اعضای حاضر و فعال در کمیته مدیریت بحران بخشداری مرکزی این شد که مشکلات در حوزه بخش مرکزی بسیار اندک بروز پیدا کند .

    در این روزهای برفی و پس از آن ، بخشداری مرکزی زمان انجام عملیات در کنار خود اهالی شریف روستاهای تابعه ، رئیس و اعضای محترم کمیته مدیریت بحران شهرستان ، اعضای محترم شوراهای اسلامی و دهیاران پرتلاش ،گروههای مردم نهاد ، تیم آفرود استان و رانندگان خودروهای خدمات رسان طرف قرارداد با کمیته مدیریت بحران بخشداری مرکزی و رسانه ها را همواره یار و یاور مجموعه خود مشاهده نمود.

    اینجانب ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از همکاری و همیاری تمامی دست اندرکاران و دستگاههای خدمات رسان به نوبه خود از تلاش های صادقانه دهیاران خدوم بخش مرکزی که هر یک در ایام برفی گام های مثبت برداشتند قدردانی می نمایم.

    در پایان صادقانه اعلام می دارد بدون شک مشکلاتی هر چند اندک در امر خدمات رسانی وجود داشت اما در این برهه از بارش رحمت الهی بخشداری مرکزی توانست با فراخوانی تمام امکانات موجود و نیروهای توانمند در زمان انجام امور و کاستن از مشکلات اهالی شریف روستاها بیش از پیش گام بردارد و تلاش خواهد شد با بررسی امکانات و مشکلات و رفع کمبود های دیده شده در این ایام ، نسبت به ارتقای خدمات خود در آینده تلاش نماید.

    امید است با اتکال به ایزد منان همواره موفق و موید باشید.

    سیده زهرا میراعلمی
    بخشدار مرکزی شهرستان سیاهکل

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=28453

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *