×

پیام تشکر شهردار لاهیجان از صبوری شهروندان در بارش برف اخیر

  • کد نوشته: 11766
  • ۱۳۹۵-۱۱-۳۰
  • 212 بازدید
  • ۰
  • شهردار لاهیجان در پیامی از صبوری شهروندان در بارش برف اخیر قدردانی کرد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی شهرداری لاهیجان، سعیدآگشته درگفت وگویی افزود: از کلیه عزیزانی که دربرف اخیر، باعزمی راسخ و بدون چشمداشت درتلاش و خدمت رسانی به مردم بودند، قدردانی می نمایم. شهردار لاهیجان گفت: […]

    پیام تشکر شهردار لاهیجان از صبوری  شهروندان در بارش برف اخیر
  • شهردار لاهیجان در پیامی از صبوری شهروندان در بارش برف اخیر قدردانی کرد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی شهرداری لاهیجان، سعیدآگشته درگفت وگویی افزود: از کلیه عزیزانی که دربرف اخیر، باعزمی راسخ و بدون چشمداشت درتلاش و خدمت رسانی به مردم بودند، قدردانی می نمایم.
    شهردار لاهیجان گفت: الحمدلله درراستای رسیدن به توسعه پایدار، افزایش مشارکت مردم در امور شهری راشاهدیم که این موضوع سبب افزایش همدلی بین مردم و دلگرمی مسئولین خواهدشد.
    شهردار لاهیجان باتوجه به خاص بودن شرایط جوی در بارش برف چندروز اخیر گفت: حجم بارش و مدت زمان بارش به نحوی بود که در عرض حدود۳۰ ساعت بیش از ۷۲سانتی متر برف بارید.
    سعیدآگشته افزود: داشتن برنامه راهبردی، استقلال مدیریت در انجام عملیات، مشارکت مردم و گروههای مردم نهاد، حمایت و همکاری بدون وقفه مدیران و پرسنل شهرداری از ویژگیهای مدیریت بحران در این مدت بود.
    وی افزود: از شهروندان محترم لاهیجان که باصبوری وحفظ آرامش دربارش برف اخیر مشارکت داشتند، صمیمانه قدردانی و تشکر می نمایم.همچنین از کلیه مدیران و مسئولین شهرستان، فرماندارمحترم، نماینده محترم، اعضای محترم شورای تأمین، مدیران محترم ادارات آب، برق، گاز، مخابرات، بازرگانی، اصناف، ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر، فرماندهی انتظامی و سپاه ناحیه که به همراه پرسنل در کنارمان بوده و در خدمت رسانی به شهروندان یار و یاورمان بودند و سازمانهای مردم نهاد محیط زیستی، انجمن رفتگران طبیعت، بوم بانان لاهیجان، کمیته آفرود، اصحاب رسانه و ارتباطات و کلیه عزیزانی که به هر نحوی در راه خدمت رسانی به شهروندان یاریگرمان بودند، تشکر می نمایم.
    شهردار لاهیجان در پایان گفت: جادارد از کلیه پرسنل اجرایی و ستادی، خدمات امورشهر، آتش نشانی، موتوری، فضای سبز، عمرانی، تأسیسات، حمل و نقل، جایگاه سوخت و… شهرداری که با تلاش بی وقفه و شبانه روزی با عزمی جزم و صبورانه در تمامی مراحل تلاش کردند تا شهروندان در آرامش باشند قدردانی نموده و دست یاریگر تک تک آنها را به گرمی می فشارم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=11766

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *