×

پیام تقدیر و تشکر رییس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در شهرستان لاهیجان از مردم شریف این شهرستان

  • کد نوشته: 103792
  • ۱۴۰۳-۰۴-۱۶
  • 182 بازدید
  • ۰
  • رییس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان (رییس جمهور منتخب مردم ایران ) در شهرستان لاهیجان طی پیامی از مردم شریف این شهرستان جهت حضور در انتخابات تقدیر و تشکر کرد ......
    پیام تقدیر و تشکر رییس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در شهرستان لاهیجان از مردم شریف این شهرستان
  • به گزارش گیل و دیلم ، متن پیام به شرح زیر است :

    بسمه تعالی
    در آستانه ی ماه محرم و عزای سید و سالار شهیدان که مایه ی حیات و ماندگاری اسلام و تشیع است پس از شهادت ریاست محترم جمهوری اسلامی و هیأت همراه ، حماسه ای دیگر از سوی ملت بزرگ ایران رقم خورد و در یک رقابت نفس گیر که در پاره ای موارد شاهد بداخلاقی از سوی عده ای محدود از اصحاب قدرت و ثروت بودیم و در هنگامه ای که عده ی زیادی در صدد کاهش مشارکت مردم بودند و در دور اول انتخابات قریب به ۶۰ درصد مردم شرکت نکردند با مشارکت حدود نیمی از ایرانیان جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان با سوابق درخشانی از دیانت، اخلاق، صداقت، شجاعت، تواضع، نوع دوستی و باور به روش های علمی و کارشناسی از سوی مردم به عنوان ریاست جمهوری ایران برگزیده شد.
    اینک فصل رقابت انتخاباتی پایان یافته است و آغاز دوره ای از کوشش مجدانه و صادقانه در راستای توسعه ی متوازن و همه جانبه ایران در مسیر کاهش درد و رنج مردم آغاز شده است.
    مطالبات انباشته شده ی ملت بزرگ ایران نیازمند اقدامات جدی و در پاره ای موارد فوری است. بر رئیس جمهور منتخب فرض است که در مسیر تحقق شعارها و وعده های داده شده پافشاری نماید و همانگونه که وعده داده است بر اجرای آنان استقامت ورزد و تا پایان دوره ی چهارساله با همان صداقت و پاک دستی پیشین پیگیر حل مشکلات و معضلات کشور باشد و در جهت رسیدن به مطالبات ملت گردن گرو بگذارد تا شاهد فردایی بهتر و برتر برای ایران اسلامی عزیز باشیم.
    در این مسیر علاوه بر عنایات خداوند بزرگ و توجهات حضرت ولی عصر ( عج ) حمایت های مقام معظم رهبری مدد رسان دولت ملی رئیس جمهور منتخب خواهد بود.
    لازم است ضمن سپاس از همه ی اعضای ستاد انتخابات جناب آقای دکتر پزشکیان در شهرستان لاهیجان از ستاد رقیب نیز سپاسگزاری نماییم و از همه ی زنان و مردان، دختران و پسران، کشاورزان و بازاریان، فرهنگیان و اصحاب رسانه ، ورزشکاران و … تشکر ویژه داشته باشیم که با حضور موثر خود در صندوق های رای امکان پیروزی رئیس جمهور منتخب را فراهم آوردند.
    امیدواریم خداوند بزرگ عاقبت همه ی ما را ختم به خیر گرداند.

    عباس رستمی
    رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در شهرستان لاهیجان

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=103792

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *