×

پیام شهردار لاهیجان به مناسبت روز خبرنگار

  • کد نوشته: 19141
  • ۱۳۹۶-۰۵-۱۷
  • 105 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی شهرداری لاهیجان،سعید آگشته، شهردار لاهیجان، در پیامی روز خبرنگار را به جامعه خبری و اطلاع رسانی شهرستان تبریک و تهنیت گفت. متن پیام به شرح زیر است: ن و القلم و مایسطرون ۱۷مرداد، روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه انسان‌های آگاهی است که با سلاح […]

    پیام شهردار لاهیجان به مناسبت روز خبرنگار
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی شهرداری لاهیجان،سعید آگشته، شهردار لاهیجان، در پیامی روز خبرنگار را به جامعه خبری و اطلاع رسانی شهرستان تبریک و تهنیت گفت.

    متن پیام به شرح زیر است:

    ن و القلم و مایسطرون
    ۱۷مرداد، روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه انسان‌های آگاهی است که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی قدم می‌زنند. خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند.
    اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران ، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی شهرستان لاهیجان، از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی از فعالیت‌های شهرداری لاهیجان قدردانی نموده و برای شما خبرنگاران متعهد و کوشا ، که آگاهی را حق مردم می دانید و برای دانستن و رشد و باروری اندیشه هم نوعان خود خستگی ناپذیر و پر تلاش می کوشید، سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواهانم. امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=19141

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *