×

پیام شهردار لاهیجان به مناسبت هفته بسیج

  • کد نوشته: 25338
  • ۱۳۹۶-۰۸-۲۹
  • 97 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط‌ عمومی شهرداری لاهیجان، به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان پیامی را صادر نمود. متن پیام به شرح زیر است: تاریخ پرحماسه انقلاب اسلامی سرشار از صحنه‌های سرنوشت سازی است که نقش کارآمد و تاثیر گذار بسیج و اخلاص و فداکاریهای بسیجیان […]

    پیام شهردار لاهیجان به مناسبت هفته بسیج
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط‌ عمومی شهرداری لاهیجان، به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان پیامی را صادر نمود.

    متن پیام به شرح زیر است:

    تاریخ پرحماسه انقلاب اسلامی سرشار از صحنه‌های سرنوشت سازی است که نقش کارآمد و تاثیر گذار بسیج و اخلاص و فداکاریهای بسیجیان دریادل همچون نگینی درخشان بر تارک آن می‌درخشد و این نهاد ارزشمند انقلابی از بدو تاسیس تاکنون توانسته است با بهره‌گیری از شریف‌ترین و متعهدترین نیروها در صحنه‌های مختلف از هشت سال دفاع مقدس تا حضور در عرصه آبادانی ایران اسلامی و مقابله با هجمه‌های شوم فرهنگی و عقیدتی، نقشی بسیار حساس، مهم و اساسی را ایفا نماید.

    شجره طیبه ‌بسیج ، درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار یقین و حدیث عشق می‌دهد.
    بی‌تردید اندیشه والا و مکتب پویای بسیج یک ارزش و مایه افتخار برای جامعه اسلامی محسوب شده و در پاسداشت و ترویج آن نباید از هیچ تلاش و کوششی فروگذار بود .

    پنجم آذر یادآور تشکیل مردمی ترین نهاد ارزشی برخاسته از بطن جامعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که از معجزات منحصر به فرد انقلاب اسلامی و با درایت و هوشیاری امام بسیجیان شکل گرفت و متاثر از اندیشه های تابناک و رهمنودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی رشد و نمو یافت و پایه گذار فرهنگ و تفکری ناب و سازنده در عرصه های مختلف گردید.

    احساس مسئولیت و تعهد در برابر انقلاب مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج است و بسیجیان به بهترین نحو وحدت و همدلی مردم ایرا ن در دفاع از میهن اسلامی را به ظهور رسانده‌اند.

    ضمن گرامیداشت هفته بسیج، این مناسبت بزرگ را به همه بسیجیان سرافراز و دلاور تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی را مسالت دارم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25338

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *