×

پیام فرماندار لاهیجان به مناسبت سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع)

  • کد نوشته: 25212
  • ۱۳۹۶-۰۸-۲۵
  • 165 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، سید محمد احمدی با صدور پیامی سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) را به دوستداران ولایت و مردم شهرستان لاهیجان تسلیت گفت. در این پیام آمده است: پیامبر اکرم(ص) به‌عنوان خاتم انبیا با کشیدن خط […]

    پیام فرماندار لاهیجان به مناسبت سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع)
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، سید محمد احمدی با صدور پیامی سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) را به دوستداران ولایت و مردم شهرستان لاهیجان تسلیت گفت.

    در این پیام آمده است:

    پیامبر اکرم(ص) به‌عنوان خاتم انبیا با کشیدن خط بطلان بر جاهلیت، مسیر و ادامه راه حقانیت را برای ما بسیار سهل و آسان کرد.

      آن بزرگوار با زندگی پربار خود در طول ۲۳ سال مأموریت الهی به خوبی توانست پایه‌های حکومتی دینی و اسلامی را بنا کند که تا به امروز هیچ‌ قدرتی نتوانسته کوچک‌ترین خدشه‌ای بر آن وارد نماید.

    گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت ائمه و بزرگانی چون آنها می‌تواند انسان‌ها و جهان بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید و تقوی را به ما نشان دهد.

    اینجانب رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام، حضرت ختمی مرتبت، سید المرسلین محمد مصطفی (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع)  و سالروز شهادت افتخار ایرانیان، حج الفقرا شاه خراسان علی ابن موسی الرضا(ع) را بر همه شیعیان و دوستداران آن حضرت تسلیت عرض می نمایم و امیدوارم که مورد لطف آن بزرگواران در این دنیا و مورد شفاعت آنها در روز قیامت قرار گیریم.

    سید محمد احمدی
    فرماندار شهرستان لاهیجان

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25212

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *